تولد عجول بستان آبادی در آمبولانس
تولد عجول بستان آبادی در آمبولانس
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: به کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه سیبلی، نوزاد عجول پسر در آمبولانس چشم به جهان گشود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، وحید شادی نیا اظهار کرد: ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ دریافت تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار ۱۹ ساله در روستای نوجه ده کوه، بلافاصله توصیه‌های لازم توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ به همراهان بیمار ارائه و همزمان نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس “پایگاه اورژانس شیبلی” به محل فوریت اعزام شد.

وی گفت: کارشناسان اورژانس شیبلی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و انجام معاینات و اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس، به دلیل نزدیکی زایمان تصمیم به انتقال به بیمارستان گرفته شد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود: در مسیر انتقال، فرآیند زایمان شروع شد که بلافاصله آمبولانس در مکانی امن پارک شده و مدیریت فرایند زایمان انجام شده و بند ناف که دور گردن نوزاد بود، آزاد شد، نوزاد متولد و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منتقل و با حال عمومی کاملاً مطلوب  مادر و نوزاد تحویل زایشگاه شد.

انتهای پیام/