توقیف محموله غیرمجاز چوب‌آلات جنگلی در اهر
توقیف محموله غیرمجاز چوب‌آلات جنگلی در اهر

[ad_1] مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان‌شرقی از توقیف محموله غیر مجاز چوب‌آلات جنگلی در اهر خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیروس داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر محموله قاچاق چوب آلات جنگلی توقیف شد. وی گفت: یک […]

[ad_1]


مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان‌شرقی از توقیف محموله غیر مجاز چوب‌آلات جنگلی در اهر خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیروس داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر محموله قاچاق چوب آلات جنگلی توقیف شد.

وی گفت: یک دستگاه کشنده بدون مجوز، در حالی که قصد داشت محموله چوب‌آلات از انواع گونه‌های جنگلی را منتقل کند، با اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت در حوزه شهرستان اهر و دستور دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر و همکاری نیروی انتظامی در راستای برپایی و استقرار ایست و بازرسی سیار در محور اهر – مشکین‌شهر، شناسایی و توقیف شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان‌شرقی از مردم درخواست کرد با توجه به طمع قاتلین اشجار و متجاوزین به عرصه‌های منابع طبیعی در استان در صورت اطلاع از حمل هرگونه فرآورده جنگلی و مرتعی قاچاق، آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی مراتب را طی تماس با تلفن شبانه‌روزی ۱۵۰۴، یگان امداد جنگل و مرتع استان اطلاع دهند تا از ورود خسارت‎‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

انتهای پیام/س


[ad_2]