توقیف خودروی ۳۰ میلیاردی در مراغه
توقیف خودروی ۳۰ میلیاردی در مراغه

[ad_1] فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف یک دستگاه خودروی بنز قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان مراغه خبر داد. به گزارش قلم پرس،از مراغه، حسین عبدی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مراغه حین گشت‌زنی و پایش خودرو ها به یک دستگاه خودرو […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف یک دستگاه خودروی بنز قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، حسین عبدی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مراغه حین گشت‌زنی و پایش خودرو ها به یک دستگاه خودرو سواری بنز اس ۵۰۰ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بررسی های اولیه و استعلام از سامانه پلیس مطلع شدند که خودروی مذکور با پلاک گذر موقت قاچاق و از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: کارشناسان ارزش خودروی توقیف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این راستا یک متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

عبدی از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


[ad_2]