توضیحات فراجای آذربایجان شرقی درباره فیلم دستگیری یک زن
توضیحات فراجای آذربایجان شرقی درباره فیلم دستگیری یک زن
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی درباره انتشار فلیمی از دستگیری یک زن در تبریز توضیحاتی ارایه و درباره زمان دقیق این واقعه روشنگری کرد.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ هاشم شعفی در گفت وگو با خبرنگاران، زمان دقیق وقوع این حادثه را مربوط به اغشاشات روز ۳۱ شهریور ماه گذشته اعلام و اضافه کرد: این زن یکی از لیدرهای اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود که مقابل مصلای این شهر توسط ماموران انتظامی رصد و شناسایی شده بود و توسط ماموران زن انتظامی حاضر در محل به سمت خودروی انتظامی هدایت می‌شود.

به گفته وی این زن اغتشاشگر با ایجاد سر و صداهای بی مورد تلاش داشت مردم را تحریک و به حمایت از خود با شعارهای هنجارشکنانه وادار کند که مردم توجهی نکردند و تصاویر هم گویای آن است.

شعفی انتشار این فیلم در فضای مجازی و توسط رسانه های معاند را نشانه ای دیگر از شکست دشمنان اسلام و انقلاب ارزیابی و اضافه کرد: این امر ناشی از ناکامی رسانه‌های معاند برای تحریک افکار عمومی در تبریز می باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از عنوان دختر تبریزی برای این زن اغتشاشگر و یکی از لیدرهای آشوبگران از جمله عملیات روانی رسانه‌های معاند است، یادآور شد: طی روزهای اخیر مردم تبریز و سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی به فراخوان‌های متعدد رسانه‌های معاند و ضد ایرانی برای برپایی تجمعات اعتراضی و ساختارشکنانه توجهی نکرده اند که موجب عصبانیت آنها شده و هم اکنون با انتشار این گونه فیلم های تقطیع شده درصدد تحریک افکار عمومی هستند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته فیلمی از دستگیری یک زن در مقابل مصلای امام خمینی تبریز از سوی رسانه های معاند منتشر شده بود که زمان آن را مربوط به روز جمعه و همزمان با برگزاری نماز جمعه این  شهر اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/