توصیه سخنگوی دولت برای سفر ایرانیان به روستای تاریخی کندوان
توصیه سخنگوی دولت برای سفر ایرانیان به روستای تاریخی کندوان

سخنگوی دولت گفت: من تاکنون چندین بار به این روستا سفر کردم. حقیقتا روستای کندون زیبا، جذاب و دیدنی است. به تمام مردم ایران توصیه می‌کنم به این روستا سفر کنند و این روستای زیبا و جهانی را از نزدیک ببینند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، با تبریک ثبت جهانی […]



سخنگوی دولت گفت: من تاکنون چندین بار به این روستا سفر کردم. حقیقتا روستای کندون زیبا، جذاب و دیدنی است. به تمام مردم ایران توصیه می‌کنم به این روستا سفر کنند و این روستای زیبا و جهانی را از نزدیک ببینند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، با تبریک ثبت جهانی کندوان به‌عنوان برترین روستای گردشگری جهان و کاروانسراهای ایرانی در یونسکو اظهار کرد: این اتفاقات مثبت را به تمام مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه دولت گزارشی بسیار خوبی را درباره ثبت جهانی روستا کندوان ارائه داد، روستای کندوان یکی از بهترین روستاهای ایران است.

سخنگوی دولت ادامه داد: من تاکنون چندین بار به این روستا سفر کردم. حقیقتا روستای کندون زیبا، جذاب و دیدنی است. به تمام مردم ایران توصیه می‌کنم به این روستا سفر کنند و این روستای زیبا و جهانی را از نزدیک ببینند.

بهادری جهرمی اضافه کرد: حتما نگاه دولت این است که برای رونق و توسعه گردشگری این آثار را معرفی و اطلاع‌رسانی کند. در این میان معرفی آثار و ظرفیت‌های مهم ایران از جمله روستای کندوان به جهانیان یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است.

وی گفت: یکی از راه‌های معرفی آثار ایران به دنیا، ثبت جهانی است که خوشبختانه در این باره قدم‌های خوبی تا کنون برداشته شده است.

سخنگوی دولت در  پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دولت در حوزه گردشگری حمایت موثرتر از این آثار و ظرفیت‌های گردشگری کشورمان است.

پایان پیام/