توصیه‌های انتخاباتی رئیس کل دادگستری گلستان
توصیه‌های انتخاباتی رئیس کل دادگستری گلستان

خبرگزاری میزان – هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در جلسه امروز ستاد استانی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی گفت: کسانی که در فضای مجازی با زیر سئوال بردن خدمات نظام، به دنبال تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی هستند منتظر برخورد قضایی باشند. رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادستان‌ها ماموریت دارند […]

خبرگزاری میزان – هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در جلسه امروز ستاد استانی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی گفت: کسانی که در فضای مجازی با زیر سئوال بردن خدمات نظام، به دنبال تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی هستند منتظر برخورد قضایی باشند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادستان‌ها ماموریت دارند رصد فضای مجازی را بیشتر کنند و برای کسانی که تخلف‌های این چنینی مرتکب می‌شوند و مردم را به رای ندادن دعوت می‌کنند، پرونده قضایی تشکیل دهند.

وی ادامه داد: پلیس فتا هم در کنار دادستان‌ها باید روزانه کانال‌های خبررسان و شبکه‌های اجتماعی را رصد و نتیجه را به دستگاه قضایی ارائه کند.

هاشمیان گفت: کسی کمبود‌ها و مشکلات را نادیده نمی‌گیرد و انکار نمی‌کند؛ اما بزرگنمایی و سیاه نمایی برخی کاستی‌ها و نادیده گرفتن خدمات و اقدامات انجام شده در چهار دهه گذشته، خواسته یا ناخواسته حرکت در مسیر دشمنان مردم و این نظام است و برای برخورد با متخلفان تعارف نداریم.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مسئولان هم موظفند حضور مردم پای صندوق‌های رای را تسهیل و دغدغه‌های آنان از جمله حضور امن و سلامت در شرایط همه گیری کرونا را برطرف کنند.

وی به نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران آن‌ها هم توصیه کرد: برنامه‌ها و اقدامات خود را معرفی کنند و از تخریب، توهین و تهمت به رقبا و تحریک اقوام علیه یکدیگر برای کسب رای، پرهیز کنند.

هاشمیان گفت: استفاده از امکانات دولتی به نفع یا زیان کاندیدا‌ها ممنوع است و سازمان بازرسی استان گلستان در این باره ورود جدی دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و پرشور است و همه در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند وظیفه دارند برای تحقق آن تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان نیز در این جلسه گفت: توهین، تخریب و تهمت جرم است و در صورت شکایت افراد، پیگرد قضایی دارد.

پنجمین جلسه ستاد استانی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی امروز در دادگستری استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/