توشاک: برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم
توشاک: برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز، گفت: اگر وارد هر باشگاه شوید به زمان نیاز خواهید داشت، هرچقدر که مربی خوب و باتجربه باشد باز هم به زمان نیاز دارد. دو بازیکن جدید حالا به جمع ما پیوستند و باید توجه کنیم که در شرایط جسمانی خوبی هستند یا خیر. به هر حال کمی زمان می‌برد تا این […]

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز، گفت: اگر وارد هر باشگاه شوید به زمان نیاز خواهید داشت، هرچقدر که مربی خوب و باتجربه باشد باز هم به زمان نیاز دارد. دو بازیکن جدید حالا به جمع ما پیوستند و باید توجه کنیم که در شرایط جسمانی خوبی هستند یا خیر. به هر حال کمی زمان می‌برد تا این بازیکنان به شرایط بدنی خوبی برسد. این بازیکنان اگر چهار هفته پیش می‌آمدند، می‌توانستیم الان از آنها استفاده کنیم،

به گزارش قلم پرس به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، جان توشاک در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی – نساجی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی مقابل نساجی می‌تواند یک ماجراجویی و شروع سخت در تبریز آن هم بدون حضور هواداران باشد. بازی قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان در آن شرایط آب‌هوایی و با دو بازیکن روی نیمکت بازی سخت بود. این نرمال به نظر نمی‌آید.

وی افزود: مشکل دیگر ما این است که باید بدون حضور هواداران در خانه بازی کنیم. در این شرایط فکر می‌کنم به حدود یک ماه زمان نیاز داریم تا به چیزهایی که می‌خواهیم برسیم. امسال همه چیز در باشگاه تراکتورسازی تازه و نو است. مشکل این است که هواداران زیاد صبور نیستند و می‌خواهند زود به همه چیز برسند. هر کس من را می‌بیند، از من قهرمانی می‌خواهد. به کسانی که این سوال را می‌پرسند، می‌گویم تراکتورسازی چند بار قهرمان شده است؟! فوتبال ورزشی است که در آن باید صبور باشید. فوتبال مانند یک خانه است که باید زمان بگذارید تا به چیزی که می‌خواهید برسید.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: اگر وارد هر باشگاه شوید به زمان نیاز خواهید داشت، هرچقدر که مربی خوب و باتجربه باشد باز هم به زمان نیاز دارد. دو بازیکن جدید حالا به جمع ما پیوستند و باید توجه کنیم که در شرایط جسمانی خوبی هستند یا خیر. به هر حال کمی زمان می‌برد تا این بازیکنان به شرایط بدنی خوبی برسد. این بازیکنان اگر چهار هفته پیش می‌آمدند، می‌توانستیم الان از آنها استفاده کنیم، اما الان باید برای بازیکنان جدید وقت وقت بگذاریم. خیلی خوشحال می‌شدم اگر این بازیکنان چهار هفته پیش به ما می‌پیوستند. در هر حال فقط نیاز داریم که صبور باشیم.

توشاک به تمجید از بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی پرداخت و یادآور شد: بازیکنان جدیدی که به جمع ما پیوستند، بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. ما از زمانی که آمدیم،
همه را به سطح آمادگی یکسان رساندیم و باید منتظر بمانیم تا بقیه به این سطح برسند. البته باید مراقب مهاجمان جدید باشیم تا مشکلی مانند آسیب‌دیدگی برای‌شان پیش نیاید. نیاز داریم که این بازیکنان با شرایط جدید وفق پیدا کنند. من خبر درم که باشگاه با دو ایرانی دیگر قرارداد بسته است که فکر می‌کنم دوشنبه به تبریز می‌آیند. می‌دانم که آنها بازیکنان با تجربه‌ای هستند.

وی با اشاره به محرومیت هواداران تراکتورسازی، تصریح کرد: من جاهایی بودم که درها را به روی تماشاگران بسته بودند. این اتفاق خیلی به ندرت پیش می‌آید، اما این‌طور نبوده که تجربه نکرده باشم. این مشکل است که ما هواداران زیادی داریم، اما نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. با این حال بیشترین چیزی که به ان فکر می‌کنم تراکتورسازی است. ما هنوز به زمان نیاز داریم که مشکلات را برطرف کنیم، چون تازه به ثبات رسیده‌ایم. تنها چیزی که می‌خواهم و تنها برنامه‌ای که برای بازی فردا دارم پیروزی است.

سرمربی تیم تراکتورسازی خبر از اجرای سیستم بازی رئال مادرید در این تیم را داد و گفت: ما فردا با سیستم قبل کارمان را ادامه می‌دهیم. خیلی‌ها در مورد سیستم‌ها صحبت می‌کنند، اما چیزی که مهم است، نوع بازی و توانایی بازیکنان است که سیستم ما را مشخص می‌کند. وقتی اولین بار به رئال رفتم، حدود سی سال پیش بود. با توجه به بازیکنانی که این تیم داشت، همین سیستمی که در تراکتور اجرا می‌کنم را در آنجا هم پیاده کردم.

توشاک ادامه داد: من در پنج کشور مختلف تجربه قهرمانی دارم و حضورم در تبریز می‌‌تواند چالش جدید باشد. می‌خواهم این اتفاق خوب در تراکتورسازی هم بیفتد. امیدوارم چیزی که می‌خواهم را عملی کنم. البته ما باید صبور باشیم. می‌دانم تراکتورسازی یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است.

در پایان نشست خبری، توشاک به شوخی به چند نفر از خبرنگاران که سوالی نپرسیده بودند، گفت: شما سوالی ندارید؟! که با این سوال جو بسیار گرمی در سالن محل کنفرانس حاکم شد .