توسعه پروژه‌های عمرانی و خدماتی از رویکردهای شهرداری منطقه ۲ تبریز
توسعه پروژه‌های عمرانی و خدماتی از رویکردهای شهرداری منطقه ۲ تبریز
شهردار منطقه ۲ تبریز با تاکید بر توجه ویژه این منطقه به اجرای پروژه های عمرانی، گفت:توسعه پروژه های عمرانی و خدماتی برای آبادانی و پیشرفت روز افزون شهر هدفی است که همواره مورد توجه شهرداری منطقه ۲ است.

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز در گفتگو با برنامه رادیویی شهریمیز گفت: پروژه های عمرانی یکی از اصلی ترین ویترین های عملکرد هر نهادی است؛ به طوری که توسعه پروژه های عمرانی از اهداف بلند مدت مدیریت شهری به شمار می رود.

وی پل عابر پیاده و چند منظوره عباس میرزا را یکی از مهمترین پروژه های عمرانی طی سال گذشته معرفی کرده و ادامه داد: این پل حریم شهر را به بافت مسکونی متصل کرده و برای شهروندان آسایش و رفاه به همراه داشته است.

شهردار منطقه ۲ تبریز افزود: شهروندان از این طریق به بزرگترین تفرجگاه های شهر دسترسی پیدا کرده و می توانند به راحتی از این تفرجگاه ها استفاده کنند.

خوشنواز عقب کشی دیوار شرکت مخابرات را از دیگر پروژه های تاثیرگذار در این منطقه عنوان کرده و گفت: این پروژه موجب تعریض ۱۳ متری این گذر شده و سهولت رفت آمد، تردد خودروها و کاهش حجم ترافیک را از دیگر محاسن این تعریض می توان برشمرد.

وی هزینه ی این پروژه را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین رمپ دسترسی شمال شرقی میدان افلاک نما که دو خیابان دکتر حسابی و خواجه نصیرالدین را به هم متصل کرده است با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، با هدف تکمیل طرح شبدری در سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی جابجایی پل عابر پیاده از مقابل دانشگاه تبریز به مرکز خرید جواهر را از پروژه های کلیدی این منطقه بیان کرده و افزود: این پروژه به خودی خود می تواند مرکز خرید جواهر را از رکودی که هم اکنون دچار آن شده رهایی بخشد.

خوشنواز پروژه ساخت باغ توت را که با عنوان پارک غازان نامگذاری شده است، پروژه ای برای افزایش همبستگی با خواهر خوانده ی شهر تبریز «غازان» معرفی کرد که با تجهیز به وسایل عمومی و تفریحی و بازی کودکان یکی از مجهزترین پارکها در سطح منطقه بشمار می رود.

خوشنواز اضافه کرد: موارد ذکر شده تنها بخشی از پروژه های عمرانی و خدماتی طی سال گذشته است که با توجه به وضعیت فعلی و شرایط نامساعد اقتصادی شهرداری ها می تواند به عنوان برگ زرینی در معرفی عملکرد عمرانی این منطقه در سال ۹۷ به آن اشاره کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: توسعه پروژه های عمرانی و خدماتی برای آبادانی و پیشرفت روز افزون شهر هدفی است که در تمام شرایط پیش روی تمامی نهادها و در کنار آن مدیران این منطقه از شهرداری تبریز است.