توسعه مناسبات و همکاری‌های ایران و ترکیه در تمامی زمینه‌ها به نفع دو ملت خواهد بود
توسعه مناسبات و همکاری‌های ایران و ترکیه در تمامی زمینه‌ها به نفع دو ملت خواهد بود

رییس جمهوری ترکیه، با بیان اینکه توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور در تمامی زمینه‌ها به نفع دو ملت خواهد بود، گفت: باید در راستای رشد هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک با پول ملی تلاش کنیم. رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان (اکو) در اسلام آباد؛ در […]

رییس جمهوری ترکیه، با بیان اینکه توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور در تمامی زمینه‌ها به نفع دو ملت خواهد بود، گفت: باید در راستای رشد هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک با پول ملی تلاش کنیم.

رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان (اکو) در اسلام آباد؛ در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان، مناسبات دو کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ترکیه برای نهایی کردن قرار داد تجارت ترجیحی با ایران اهتمام داشته و متعهدیم که هدف ۳۰ میلیارد دلاری در روابط اقتصادی با ایران را محقق کنیم.

رییس جمهوری ترکیه با اشاره به ضرورت همکاری‌های مشترک بخش‌های خصوصی دو کشور، افزود: توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور در تمامی زمینه‌ها به نفع دو ملت خواهد بود.

اردوغان با اشاره به اینکه سیاست اصلی ترکیه بر گسترش مناسبات با ایران است، گفت: باید در راستای رشد هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک با پول ملی تلاش کنیم.

رییس جمهوری ترکیه همچنین در پاسخ به اظهارات رییس جمهوری کشورمان، بر ضرورت همکاری دو کشور در زمینه حل و فصل مسایل منطقه‌ای و مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

روسای جمهور دو کشور همچنین با اشاره به اهمیت سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، بر ضرورت توسعه همکاری ها و روابط کشورهای عضو این سازمان تاکید کردند.