توسعه شهر میانه به عنوان یکی از محورهای توسعه شهرستان نیازمند توجه ویژه شهرداری است
توسعه شهر میانه به عنوان یکی از محورهای توسعه شهرستان نیازمند توجه ویژه شهرداری است

فرماندار ویژه میانه با تصریح بر اینکه شهر میانه بعنوان یکی از موتورهای محرکه و محور توسعه شهرستان به شمار می رود توجه ویژه شهرداری به ساختار فیزیکی و جلوه ظاهری آن  بعنوان نماد توسعه یافتگی شهرستان را خواستار شد.  مسعود سعادتی در آیین تودیع و معارفه شهردار میانه با قدردانی از زحمات و خدمات […]


فرماندار ویژه میانه با تصریح بر اینکه شهر میانه بعنوان یکی از موتورهای محرکه و محور توسعه شهرستان به شمار می رود توجه ویژه شهرداری به ساختار فیزیکی و جلوه ظاهری آن  بعنوان نماد توسعه یافتگی شهرستان را خواستار شد. 

مسعود سعادتی در آیین تودیع و معارفه شهردار میانه با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده میرزایی شهردار سابق میانه برای رجبی در سمت سرپرست شهرداری آرزوی توفیق کرده اظهار امیدواری کرد که وی بتواند با صلابت و قدرت هر چه تمام ادامه دهنده راه شهردار سابق باشد.

وی افزود: علی رغم اینکه شهرستان میانه در بسیاری از شاخصه ها رتبه اول استان را به خود اختصاص داده اما متاسفانه  در حوزه شهری باز هم نیازها و معضلات مشهود بوده و جمعیت شهر میانه کمتر از شهرهای هم تراز است که نشانه ضعف توسعه بوده و باید با همراهی و حمایت لازم به کاهش این عقب ماندگی کمک کنیم.

سعادتی با اشاره به اقدامات ارزنده میرزایی شهردار سابق و اجرای چندین پروژه با حمایت و همراهی شورای شهر؛ تکمیل و اجرای چند پروژه از جمله کمربندی جنوبی میانه با شروع عملیاتی نزدیک به ۳۰ ساله آن؛ میزان تملک و اقدامات عمرانی در این کمربندی را قابل توجه دانست اما عدم‌ تکمیل آن بعد از ۳۰ سال را در شان و متناسب با لیاقت مردم شهر ندانسته بر پیگیری و تکمیل آن در اسرع وقت تاکید کرد.

فرماندار میانه ورودی شهر از طرف راه آهن را زیبنده شهر ندانسته و اضافه کرد: بخشی از مسیر خارج از محدوده شهرداری است اما با توافق به عمل آمده بین مجتمع فولاد میانه؛ راه آهن شهرداری و راهداری شاهد ایجاد ورودی جدید و در خور شهر خواهیم بود تا مسافرین و مردم شهرستان از فضای مناسب و در خور شأن برخوردار شوند.

سعادتی تکمیل پل حصار را ضرورت دیگر شهرستان برای اجرا خواند و افزود: در بحث اعتبار طرح مشکلی نداریم و علی رغم خارج بودن طرح از محدوده وظایف شهرداری به جهت اهمیت آن برای شهر و توانمندی اجرایی شهرداری پیگیر اجرا و تکمیل طرح است.

وی همچنین آمار بیکاری در شهرستان را بالاتر از میانگین استانی عنوان کرد و افزود: با ایجاد تحرک در شهرک صنعتی ۲ میانه و با توجه به درخواستهای سرمایه گذاران همچنین تقویت زیرساختهای آن شاهد رونق اقتصاد؛ تولید و اشتغال و روند رو به بهبود توسعه در شهرستان خواهیم بود.