توسعه شبکه آب خام فاز دوم پارک باغشمال از سوی شهرداری منطقه ۳ تبریز
توسعه شبکه آب خام فاز دوم پارک باغشمال از سوی شهرداری منطقه ۳ تبریز

شهردار منطقه ۳ تبریز از اقدام به توسعه شبکه آب خام فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی باغشمال در این منطقه خبر داد. به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر گفت: به منظور نگهداری صحیح از فضای سبز شهری و همچنین آبیاری اصولی در مجموعه فرهنگی تاریخی باغشمال معاونت فنی و عمرانی منطقه […]



شهردار منطقه ۳ تبریز از اقدام به توسعه شبکه آب خام فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی باغشمال در این منطقه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر گفت: به منظور نگهداری صحیح از فضای سبز شهری و همچنین آبیاری اصولی در مجموعه فرهنگی تاریخی باغشمال معاونت فنی و عمرانی منطقه با انجام عملیات لوله گذاری، به توسعه شبکه آب خام در فاز دوم این پارک اقدام کرده است.
وی به دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در فاز دوم باغشمال اشاره کرد و افزود: برچیدن شیروانی دو سالن در ضلع شمال شرقی پارک باغشمال و بازسازی آن از دیگر اقداماتی است که در حال انجام است.
وحید کیا اظهار کرد: فنس کشی در حد شمالی فاز دوم باغشمال نیز به طول ۳۵۰ متر انجام گرفته و با این اقدام محدوده پارک از زمین های ارتش جدا شده است.
شهردار منطقه ۳ در ادامه به برخی عملیات عمرانی در دست اقدام در فاز اول پارک باغشمال اشاره کرد و افزود: در فاز اول پارک باغشمال علاوه بر احداث سرویس بهداشتی که در مرحله تکمیل شدن است، نواقص این مجموعه از جمله صندلی، سطل آشغال و پایه های چراغ نیز تکمیل شده است.
ترمیم کفپوش های تخریب شده در فاز اول پارک باغشمال و همچنین اجرای راهبندان در پیاده راه‌ها برای جلوگیری از ورود خودروها به داخل پارک از دیگر اقداماتی است که به گفته وحید کیا در فاز اول مجموعه فرهنگی تاریخی باغشمال انجام گرفته است.