توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام می‌شود/ ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان‌شرقی
توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام می‌شود/ ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان‌شرقی

[ad_1] در جلسه‌ای با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، شیوه همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان بررسی و برای ساخت ۵ هزار واحد جدید توسط هلدینگ عمران این ستاد توافق شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در این جلسه که مدیران هلدینگ عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مسوولان […]

[ad_1]


در جلسه‌ای با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، شیوه همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان بررسی و برای ساخت ۵ هزار واحد جدید توسط هلدینگ عمران این ستاد توافق شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در این جلسه که مدیران هلدینگ عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز در آن حضور داشتند، نحوه مشارکت این ستاد در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان‌شرقی بررسی شد.

 تأکید بر رفع موانع و مشکلات و تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های در حال ساخت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شامل ۲ هزار  و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای تبریز، مراغه، مرند و سهند از موضوعات مهم این جلسه بود.
 
در این جلسه همچنین در خصوص ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان‌شرقی توسط هلدینگ عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توافق شد.

انتهای پیام/س


[ad_2]