توزیع ۲۴۰ تن آسفالت در کوی احرار شهرک ارم
توزیع ۲۴۰ تن آسفالت در کوی احرار شهرک ارم

[ad_1] شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر کوی احرار واقع در شهرک ارم خبر داد. به گزارش قلم پرس، حسن گنجی از تداوم بی وقفه اجرای عملیات بهسازی معابر در سطح منطقه خبر داد و افزود: شهرداری منطقه ۱۰ طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده با هدف تسهیل در تردد شهروندان و […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر کوی احرار واقع در شهرک ارم خبر داد.

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی از تداوم بی وقفه اجرای عملیات بهسازی معابر در سطح منطقه خبر داد و افزود: شهرداری منطقه ۱۰ طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده با هدف تسهیل در تردد شهروندان و تأمین امنیت و ایمنی آنان، اقدامات ساماندهی معابر اصلی و فرعی را در قالب طرح نگهداشت شهری در دستور کار قرارداده است که به ترتیب اولویت بندی بر اساس نیازسنجی صورت گرفته با سرعت، عملیاتی و اجرائی می کند.
وی ادامه داد: به همین منظور در راستای ارتقای سطح رفاه و رضایتمندی شهروندان، در طول هفته جاری توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۰، عملیات آسفالت ریزی اساسی کوی احرار در خیابان شهرک ارم با توزیع ۲۴۰ تن آسفالت اجرا شد.
گنجی با تأکید بر اجرای عملیات بهسازی و ساماندهی معابر حوزه منطقه ۱۰ و رعایت عدالت اجتماعی در توزیع خدمات گفت: عملیات آسفالت ریزی و لکه‌گیری در سایر معابر سطح حوزه توسط معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری این منطقه به صورت مستمر و همزمان با اجرای آیتم های طرح ضربتی نگهداشت شهری با جدیت ادامه دارد.

[ad_2]