توزیع کننده سکه‌های غیربانکی در میانه دستگیر شد
توزیع کننده سکه‌های غیربانکی در میانه دستگیر شد

[ad_1] فرمانده انتظامی میانه از دستگیری فردی که قصد فروش تعداد ۸۵ ربع سکه غیر بانکی و خارج از شبکه توزیع را داشته خبر داد. به گزارش قلم پرس،از میانه، محمدتقی سلطانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به فروش سکه های غیر […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی میانه از دستگیری فردی که قصد فروش تعداد ۸۵ ربع سکه غیر بانکی و خارج از شبکه توزیع را داشته خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از میانه، محمدتقی سلطانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به فروش سکه های غیر بانکی فاقد سریال در طلافروشی های سطح شهرستان کرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس  امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در سطح شهرستان موفق به شناسایی متهم شدند؛ افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را که در حین فروش سکه ها بوده را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سلطانی با بیان اینکه متهم در بازجویی های بعمل آمده توسط ماموران پلیس و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد، تصریح کرد: از متهم تعداد ۸۵ عدد ربع سکه غیر بانکی و توزیع خارج از شبکه بانکی فاقد سریال را کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: برابر اعلام کارشناسان و با انجام آزمایش عیارسنجی، مشخص شد این سکه ها از نظر وزن و عیار مشابه سکه های بانکی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در خاتمه ضمن اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد؛ از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را سریعا به سامانه ۱۱۰ در جریان گذارند.

انتهای پیام/


[ad_2]