توجه ویژه شهرداری تبریز به ایجاد زیرساخت‌های شهری/ علاقه‌ای به انجام کارهای ویترینی نداریم
توجه ویژه شهرداری تبریز به ایجاد زیرساخت‌های شهری/ علاقه‌ای به انجام کارهای ویترینی نداریم

شهردار تبریز بر توجه ویژه به ایجاد زیرساخت‌های شهری به ویژه در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: ما علاقه‌ای به اجرای پروژه‌های ویترینی نداریم. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر عصر چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از شش پروژه مهم شهرداری منطقه یک کلان‌شهر تبریز گفت: توجه به ایجاد زیرساخت‌ها اولویت شهرداری تبریز است. […]

شهردار تبریز بر توجه ویژه به ایجاد زیرساخت‌های شهری به ویژه در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: ما علاقه‌ای به اجرای پروژه‌های ویترینی نداریم.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر عصر چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از شش پروژه مهم شهرداری منطقه یک کلان‌شهر تبریز گفت: توجه به ایجاد زیرساخت‌ها اولویت شهرداری تبریز است.

وی سپس ادامه داد: علاقه‌ای به انجام پروژه‌ها و کارهای ویترینی نداریم و تلاش می‌کنیم زیرساخت‌ها در مناطق مختلف و بخصوص حاشیه شهر ایجاد شود.

شهردار تبریز به بهسازی مناطق حاشیه‌نشین نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه‌هایی که امروز در منطقه یک به بهره‌برداری رسید همگی جزو پروژه‌های زیرساختی و مهم هستند و منطبق بر شعارهایی است که در اول آغاز کار به مردم داده‌ایم.

توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف کلان‌شهر تبریز

وی با تأکید بر توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف کلان‌شهر تبریز گفت: در مدت فعالیتمان توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و حاشیه‌نشین تبریز داشته‌ایم.

شهین باهر با تأکید بر اینکه پروژه‌های امروز همگی در قلب مناطق حاشیه‌نشین تبریز قرار دارند، گفت: ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مختلف در مناطق کم برخوردار تبریز همچنان ادامه خواهد داشت.

وی سپس در خصوص زمین چمن مصنوعی محله احمدآباد گفت: این پروژه که امروز به بهره‌برداری رسید به‌صورت رایگان در اختیار نوجوانان و جوانان منطقه قرار می‌گیرد. البته فضاهای ورزشی علاوه بر کاربری ورزشی در بحث مدیریت بحران نیز کاربرد فراوانی دارند.

بهره برداری از ۱۰ پارک محله ای در تبریز طی سال جاری

شهردار تبریز در خصوص افتتاح ساختمان آتش‌نشانی گلکار گفت: امنیت مهم‌ترین موضوع است و این ایستگاه آتش‌نشانی یکی از ضرورت‌های منطقه یک بود که مورد بهره‌برداری رسید.

وی گفت: ۲۲ ایستگاه آتش‌نشانی تاکنون در تبریز به بهره‌برداری رسیده است که با افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی در گلکار فضای منطقه ایمن‌تر می‌شود.

شهین باهر در خصوص کلنگ زنی پارک محله‌ای خیابان هفت‌تیر نیز گفت: امسال ۱۰ پارک محله‌ای در تبریز به بهره‌برداری رسیده است و در آینده نیز شاهد افتتاح دیگر پارک‌ها خواهیم بود.