توجه ویژه به محیط پیرامون مدارس همزمان با اجرای طرح «استقبال از مهر»
توجه ویژه به محیط پیرامون مدارس همزمان با اجرای طرح «استقبال از مهر»
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر، بر توجه ویژه به محیط پیرامون مدارس همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: اجرای طرح استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس، یکی از طرح‌های سالیانه شهرداری تبریز است که امسال این طرح همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهری در مناطق دهگانه اجرا می‌شود.

صدیقی با اعلام اینکه طرح «استقبال از مهر» تا هفته اول مهر تداوم خواهد داشت، افزود: اجرای مطلوب طرح استقبال از مهر و رسیدگی به وضعیت پیرامونی مدارس شهر مورد تاکید شهردار تبریز است که باید به دقت رسیدگی شود.

معاون شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت: تعمیرات، رنگ‌آمیزی و شستشوی باکس‌های نزدیک مدارس، لایروبی و شستشوی آب‌روها و معابر، لکه‌گیری معابر منتهی به مدارس، رفت و روب و پاکسازی پیاده‌روها و رفیوژهای کنار خیابان، حذف موانع فیزیکی و پاکسازی همه عناصر زائد شهری، رفع سد معابر خودرویی و مغازه‌ای و آزادسازی پیاده‌روها و در صورت ضرورت و امکان ساماندهی و یا حذف مخازن پسماند اطراف مدارس، از جمله آیتم‌های مهمی است که در قالب طرح استقبال از مهر ۱۴۰۱ در سطح شهر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/