توجه به رویدادهای فرهنگی، به غنای المپیاد پرچم کمک می‌کند
توجه به رویدادهای فرهنگی، به غنای المپیاد پرچم کمک می‌کند
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: توجه به رویدادهای فرهنگی همگام با برگزاری المپیاد پرچم، به غنا و اثربخشی آن خواهد انجامید.

به گزارش قلم پرس، امیر نصیربیگی در نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه نامه اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم، خاطرنشان کرد: هر رویدادی که با توجه به موضوعات فرهنگی گام بردارد، موفق و اثرگذار بوده و این قوت و استحکام، زمینه‌ساز استمرار آن خواهد بود.
وی افزود: رویداد المپیاد پرچم که به پیشنهاد سرهنگ ملاحسینی فرمانده محترم بسیج شهرداری تبریز به جریان افتاد، توانست به رویدادی ماندگار در حوزه ورزش همگانی تبدیل شود.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: تبریز به عنوان دبیرخانه ملی این رویداد معرفی شده است و امیدواریم با هم‌اندیشی همکاران در اقصی نقاط کشور، نتیجه مطلوب از این تلاش حاصل شود.
نصیربیگی خاطرنشان کرد: تحلیل داده‌ها و خروجی برنامه‌ها، به مشارکت گسترده در کشور منجر می‌شود و خواهد توانست تأثیرات موثر خود را بگذارد.
وی با قدردانی از همراهی ارزنده همه میهمانان حاضر در نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه نامه اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم، اضافه کرد: این رویداد در تعامل با سایر وزارتخانه‌های همکار همچون آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز نهاد صدا و سیما، خواهد توانست همه شهروندان را با خود همراه کند.