تنها نماینده دوچرخه‌سواری معلولان امشب عازم بلژیک می‌شود
تنها نماینده دوچرخه‌سواری معلولان امشب عازم بلژیک می‌شود

فرهاد عصفوری، مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری ایران در گفت‌وگو با ایسنا،  اظهار کرد: مسابقات کاپ جهانی پارادوچرخه سواری برای کسب سهمیه پارالمپیک در ۲ مرحله در بلژیک برگزار می‌شود که به دلیل صادر نشدن ویزا تا به امروز مرحله اول این رقابت‌ها را که ۱۱ اردیبهشت برگزار شد، از دست دادیم. مرحله دوم این رقابت‌ها […]

فرهاد عصفوری، مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری ایران در گفت‌وگو با ایسنا،  اظهار کرد: مسابقات کاپ جهانی پارادوچرخه سواری برای کسب سهمیه پارالمپیک در ۲ مرحله در بلژیک برگزار می‌شود که به دلیل صادر نشدن ویزا تا به امروز مرحله اول این رقابت‌ها را که ۱۱ اردیبهشت برگزار شد، از دست دادیم. مرحله دوم این رقابت‌ها از روز جمعه ۱۷ اردیبهشت در بلژیک آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

او گفت: پس از صدور ویزا امشب من به همراه مهدی محمدی تنها نماینده دوچرخه سواری معلولان با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک عازم بلژیک خواهیم شد.

عصفوری تصریح کرد: مسابقات جهانی بلژیک آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک توکیو است. البته مهدی محمدی چون در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با کسب مدال برنز در ماده پیست سهمیه را به‌دست آورده، در بلژیک به دنبال کسب سهمیه در جاده و ثبت امتیازاتش در رنکینگ جهان است تا شرایط اعزامش به توکیو در صورت صلاحدید کمیته ملی پارالمپیک فراهم‌ شود.

مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری در پایان گفت: پس از حضور مهدی محمدی در کاپ جهانی بلژیک و ثبت امتیازات خود در رنکینگ جهانی، برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو باید در رکوردگیری نهایی که توسط کمیته ملی پارالمپیک انجام خواهد شد، شرکت کند و در صورت تایید کمیته شرایط اعزام او به بازی‌های پارالمپیک توکیو فراهم خواهد شد.

انتهای پیام