تنها دلیل کمبود دان مرغ عدم بارگیری محموله‌ها در بنادر است
تنها دلیل کمبود دان مرغ عدم بارگیری محموله‌ها در بنادر است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کمبود دان در کشور وجود ندارد و تنها دلیل آن عدم بارگیری محموله‌ها در بنادر است و به دلیل در اختیار نبودن دان مرغ مرغداران و پرورش دهندگان مرغ گوشتی زودتر از موعد مرغ‌ها را به کشتارگاه می‌فرستند. بهه گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نظر افضلی در […]

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کمبود دان در کشور وجود ندارد و تنها دلیل آن عدم بارگیری محموله‌ها در بنادر است و به دلیل در اختیار نبودن دان مرغ مرغداران و پرورش دهندگان مرغ گوشتی زودتر از موعد مرغ‌ها را به کشتارگاه می‌فرستند.

بهه گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نظر افضلی در خصوص خبرهای مطرح شده در مورد کمبود دان مرغ در کشور، اظهار داشت: نهاده‌های دامی و دان مرغ کافی و مورد نیاز تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ به میزان کافی در کشور وجود دارد و واردات آنها نیز صورت گرفته است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر نهاده‌های دامی و خوراک طیور وارداتی هستند، گفت: در بنادر بندعباس و بوشهر محموله‌های وارداتی دان مرغ و نهاده‌های دامی به دلیل اعتصاب کامیوتداران کشور تخلیه نمی‌شود با رفع مشکل کامیونداران مشکل کمبود دان مرغ نیز برطرف می‌شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمبود دان در کشور وجود ندارد و تنها دلیل آن عدمم بارگیری محموله‌ها در بنادر است، ادامه داد: به دلیل در اختیار نبودن دان مرغ مرغداران و پرورش دهندگان مرغ گوشتی زودتر از موعد مرغ‌ها را به کشتارگاه می‌فرستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید وضعیت حمل و نقل کشور را ساماندهی کنند تا مشکلات تولید کنندگان تخم مرغ و پرورش دهندگان مرغ گوشتی برطرف شود، عنوان کرد: پرورش دهندگان مرغ گوشتی این امکان را دارند تا زودتر از موعد محصولات تولیدی خود را به کشتارگاه بفرستند اما تولیدکنندگان تخم مرغ با مشکلات بیشتری روبه‌رو شده‌اند.