تمامی خدمات شهرداری تبریز برای مسافران در این ایام متوقف شد
تمامی خدمات شهرداری تبریز برای مسافران در این ایام متوقف شد
شهرداری تبریز اقدامات شهرداری تبریز در حوزه‌های آموزش و پیشگیری را که برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود، تشریح کرد.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین‌باهر در حاشیه بازدید از عملیات ضدعفونی در سطح شهر اظهار کرد: شهرداری تبریز در بحث پیشگیری از شیوع بیش‌تر ویروس کرونا از اوایل اسفند پارسال اقدامات گسترده‌ای انجام داده است که بخش مهمی از این فعالیت ها به حوزه اطلاع‌رسانی مربوط است.
او ادامه داد: سعی کردیم در دوره‌های مختلف شیوع این ویروس و با توجه به ضرورت‌های روز و اقتضائات زمانی، در فضاهای شهری و رسانه‌ای نسبت به آگاه‌سازی شهروندان درباره خطرات این ویروس، ضرورت در خانه ماندن و راهکارهایی برای زمان قرنطینه خانگی اقدام شود.
شهردار تبریز یادآور شد: همچنین در روزهای اخیر خودروهای هشدار دهنده صوتی راه‌اندازی شده است که به صورت روزانه در محلات مختلف شهر حضور یافته و برای افزایش آگاهی عمومی درباره خطرات این ویروس تلاش می‌کنند.
او با بیان اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری تبریز در پیشگیری از شیوع این ویروس به شمار می‌رود، تشریح کرد: شهرداری تبریز به صورت شبانه‌روزی محلات و گذرهای مختلف شهر را که معمولا مردم در آن‌ها حضور می‌یابند ضدعفونی و گندزدایی می‌کند که در روزهای اخیر محلات آلوده بیش‌تر مورد توجه ما قرار گرفته‌اند.
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره عدم پذیرش مسافر در تبریز در نوروز ۹۹ اعلام کرد: تمامی خدمات شهرداری تبریز برای مسافران در این ایام متوقف شد که از آن جمله می‌توان به ممنوعیت استقرار چادر در پارک‌ها اشاره کرد.
به گفته ایرج شهین‌باهر، برای جلوگیری از متضرر شدن اصناف و کسبه، شهرداری تبریز اجاره‌ بهای واحدهای تجاری خود را در ماه‌های فروردین و اسفند بخشیده است.
شهردار تبریز همچنین یادآور شد: جهت جلوگیری از تجمع شهروندان در واحدهای مختلف شهرداری، کلیه تخفیفات مربوط به عوارض تا پایان فروردین طبق شرایط اسفندماه سال گذشته اعمال خواهد شد.