تلاش می کنیم مشکل فضای فیزیکی در تشکیلات قضایی استان وجود نداشته باشد
تلاش می کنیم مشکل فضای فیزیکی در تشکیلات قضایی استان وجود نداشته باشد
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تلاش می کنیم مشکل فضای فیزیکی در تشکیلات قضایی استان وجود نداشته باشد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی موسی خلیل اللهی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دستگاه قضایی استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار داشت: از همه همکاران قضایی و اداری که در طول یکسال گذشته با تلاش های شبانه روزی اقدامات بزرگی را رقم زدند و یکی از این اقدامات بحث پرونده های معوقه بوده که در این زمینه، دادگستری استان عملکرد خوبی در کشور داشته و مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به میزان بالای ورود و کیفیت پرونده ها کار بسیار سنگینی بود اما با کار شبانه روزی همکاران قضایی و اداری رسیدگی به پرونده های معوقه محقق شد.
خلیل اللهی اضافه کرد: از مرداد ۹۸ اقدامات متعددی در زمینه تکریم همکاران و ارباب رجوع در خصوص تامین فضای فیزیکی و مسایل رفاهی انجام شده است.
وی با بیان اینکه در برخی مناطق فضاهای فیزیکی در شان مراجعه کنندگان و همکاران اداری و قضایی نبود بر همین اساس از ابتدای امر اقدام به تامین زمین کردیم، افزود: ۱۳ هزار متر مربع زمینی در تبریز برای احداث مجتمع خانواده خریداری و مقدمات آن فراهم شده و به زودی کلنگ زنی خواهد شد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین ۷ هزار مترمربع زمین در «آبش احمد» خریداری و عملیات اجرایی شروع شده و امید داریم تا پایان سال به محل جدید منتقل شود.
وی با بیان اینکه در شهرستان بستان آباد ۵ هزار مترمربع زمین خریداری شده و اقدامات مقدماتی انجام شده اضافه کرد: به منظور آسایش بانوان همکار دادگستری استان برای اولین بار در کشور مهدکودک توسط دادگستری استان ایجاد می شود.
وی با اشاره به اتمام ۵ پروژه در قالب ۶ هزار مترمربع در یکسال گذشته، گفت: این طرح ها از دوره گذشته شروع شده بود که تنها مشکل پیشرفت فیزیکی داشتند اما بعد از تامین اعتبارات مورد نیاز طی یکسال به اتمام رسید و از جمله کارهای بی نظیر است.
خلیل اللهی با بیان این که اجرای پروژه هایی با این کیفیت موجب جلب اعتماد قوه قضائیه به استان شده است، گفت: با توجه به این موضوع تلاش خواهیم کرد مشکل فضای فیزیکی در تشکیلات قضایی استان وجود نداشته باشد.