تلاش ماشین‌سازی بری ماندن در لیگ برتر
تلاش ماشین‌سازی بری ماندن در لیگ برتر

به گزارش قلم پرس از تبریز، از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی فردا شنبه ۱۸ اردیبهشت در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز میزبان تیم سایپای البرز است. سبزپوشان که روزهای بحرانی را سپری می کنند برای ماندن در لیگ برتر دست به دامن بازیکن سابق خود علیرضا اکبرپور که به […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی فردا شنبه ۱۸ اردیبهشت در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز میزبان تیم سایپای البرز است.

سبزپوشان که روزهای بحرانی را سپری می کنند برای ماندن در لیگ برتر دست به دامن بازیکن سابق خود علیرضا اکبرپور که به هرکول جیبی معروف است، شدند تا بلکه وی بتواند ناجی سبزپوشان شده و امتیاز این تیم در لیگ برتر حفظ شود.

ماشین سازی که با مشکلات زیاد مالی هم دست و پنجه نرم می‌کند، روز گذشته مبلغی علی الحساب از شهرداری تبریز دریافت و قرار است تا هفته آینده بدهی شهرداری با این تیم تسویه شده و این تیم با روحیه بالا برابر سایپا قرار گیرد.

قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان با ۱۰ امتیاز با فاصله زیادی نسبت به دیگر تیم های در انتهای قرار گرفته است، اما بازیکنان این  تیم امیدوار هستند با پیروزی برابر سایپا بتوانند اخلاف امتیازات را کاهش و شانس خود را برای ماندن افزایش دهند.

بازی رفت دو تیم در تهران با تساوی به اتمام رسیده بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷