تقی‌پور: حضور رسول خطیبی را به فال نیک می‌گیرم/هنوز به شرایط مطلوب نرسیدیم
تقی‌پور: حضور رسول خطیبی را به فال نیک می‌گیرم/هنوز به شرایط مطلوب نرسیدیم

[ad_1] سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: حضور رسول خطیبی را در مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان به فال نیک می‌گیریم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اسماعیل تقی‌پور در مورد شرایط تیمش برای بازی روز جمعه مقابل سفیر گفتمان گفت: بعد از کسب برد مقابل مقاومت و جبران شکست هفته سوم، بچه‌ها از نظر روحی […]

[ad_1]


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: حضور رسول خطیبی را در مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اسماعیل تقی‌پور در مورد شرایط تیمش برای بازی روز جمعه مقابل سفیر گفتمان گفت: بعد از کسب برد مقابل مقاومت و جبران شکست هفته سوم، بچه‌ها از نظر روحی شرایط خوبی دارند. از نظر فنی هم طبق برنامه پیش رفتیم و سعی کردیم در این فرصت محدود، آن‌ها را با آمادگی کامل راهی میدان کنیم.

‌وی در رابطه با تغییر مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: این تغییر را به فال نیک می‌گیریم و ضمن خسته نباشید و تشکر از زحمات مهندس کافی، به آقای رسول خطیبی خوشامد می‌گویم. او از افتخارات و چهرهای خوشنام ورزش آذربایجان است و برایش از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.

‌سرمربی مس‌سونگون با تاکید بر این موضوع که هنوز تیمش به شرایط ایده آل مورد نظر نرسیده یادآور شد: در تلاش هستیم که هفته به هفته بهتر شویم. به آن تیمی که انتظارش را داریم هنوز نرسیدیم. باید بتوانیم برخلاف دو بازی اخیر، از برتری خود در نتیجه‌گیری هم بهره بگیریم و کار را به دقایق آخر و حساسیت‌های خاص آن نرسانیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]