تقی‌پور: تعطیلی مسابقات روند آماده‌سازی تیم را سخت می‌کند/درهای تیم  مس سونگون همیشه برای بازیکنان مستعد بومی باز است
تقی‌پور: تعطیلی مسابقات روند آماده‌سازی تیم را سخت می‌کند/درهای تیم  مس سونگون همیشه برای بازیکنان مستعد بومی باز است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: مس سونگون تیمی بزرگ است و شخصیت بزرگی دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم مس سونگون ورزقان گفت: مس سونگون وزقان باشگاهی حرفه‌ای و تیم فوتسال این باشگاه شخصیت بزرگی دارد و امیدوارم بتوانم در راستای سیاست‌های این باشگاه بتوانم تیم فوتسال مس به […]



سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: مس سونگون تیمی بزرگ است و شخصیت بزرگی دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم مس سونگون ورزقان گفت: مس سونگون وزقان باشگاهی حرفه‌ای و تیم فوتسال این باشگاه شخصیت بزرگی دارد و امیدوارم بتوانم در راستای سیاست‌های این باشگاه بتوانم تیم فوتسال مس به قهرمانی لیگ برتر برسانم.

وی گفت: مسابقات امسال به صورت لیگ و امتیازی بوده و مرحله پلی‌آف وجود ندارد و تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: درب باشگاه برای حضور استعدادهای بومی همیشه باز است حتی یک روز قبل مسابقه هم بازیکن را بررسی می کنیم.

در هفته اول  بازی سختی در کلاردشت داشتیم که هم بازیکن مصدوم و هم محروم دادیم که عزتی به دلیل کارت قرمز در بازی فردا نداریم و در طاهری را هم که از لیگ عراق آورده بودیم، رباط پاره کرد.

وی در مورد برنامه مسابقات گفت: ۵ روز فاصله مسابقات ما را اذیت نمی‌کند و می‌توانیم برای فشردگی مسابقات برنامه‌ریزی کنیم، اما نامنظمی مسابقات کار را سخت می‌کند. اینکه یک هفته فاصله مسابقه ۵ روز است و بازی دیگر ۸ روز و این در روند آماده‌سازی مسابقات خلل ایجاد می کند.

تقی پور گفت: امسال چند تیمی تدارک خوبی برای قهرمانی دیدند و علاوه بر این تیم ها، گیتی‌پسند حریف اصلی ما برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷