تقدیم ۱۹۰ شهید از آذربایجان برای آزادسازی خرمشهر
تقدیم ۱۹۰ شهید از آذربایجان برای آزادسازی خرمشهر

[ad_1] فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی از تقدیم ۱۹۰ شهید این استان برای آزادسازی خرمشهر خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا امروز در گرامیداشت ۱۹۰ شهید آزادسازی خرمشهر آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: این مراسم برای گرامیداشت ۱۹۰ شهید آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس است؛ عملیاتی که با تلاش و جانفشانی […]

[ad_1]


فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی از تقدیم ۱۹۰ شهید این استان برای آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا امروز در گرامیداشت ۱۹۰ شهید آزادسازی خرمشهر آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: این مراسم برای گرامیداشت ۱۹۰ شهید آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس است؛ عملیاتی که با تلاش و جانفشانی همه نیروهای مسلح و مردم صورت گرفت و همانطور که امام راحل فرمودند “خرمشهر را خدا را آزاد کرد”.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم به مردم و انقلاب که ۴۵ سال با عزت و اقتدار در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادند و برای این اقتدار تلاش کرده و سنگ تمام گذاشتند، افزود: در آزادسازی خرمشهر همه دیدند که مردم با پشتیبانی از رزمندگان توانستند در جنگی نابرابر پیروز شوند.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در آزادسازی خرمشهر بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ اسیر از بعثی‌ها داشته و رزمندگان اسلام توانستند ۵۰ تا ۸۵ درصد آسیب به بدنه ارتش عراق بزنند.

پایان پیام/۶۰۰۲۷/س


[ad_2]