تقدیر وزیر علوم از روابط عمومی دانشگاه تبریز
تقدیر وزیر علوم از روابط عمومی دانشگاه تبریز

[ad_1] با اهدای لوح تقدیری از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از روابط عمومی دانشگاه تبریز به عنوان فعالان این عرصه تجلیل شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، با اهدای لوح تقدیری از سوی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،روابط عمومی از جمله زهرا اسلامی کارشناس روابط عمومی دانشگاه تبریز به عنوان کارشناس فعال وزارت علوم […]

[ad_1]


با اهدای لوح تقدیری از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از روابط عمومی دانشگاه تبریز به عنوان فعالان این عرصه تجلیل شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، با اهدای لوح تقدیری از سوی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،روابط عمومی از جمله زهرا اسلامی کارشناس روابط عمومی دانشگاه تبریز به عنوان کارشناس فعال وزارت علوم معرفی و تجلیل شد.

آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور  محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، علی شمسی پور، مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه و فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای دانشگاه‌های پیام نور و فنی و حرفه ای و مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در محل سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

در پایان این نشست از تعدادی از دبیران مناطق دهگانه روابط عمومی، ۴ کارشناس فعال دانشگاه‌های کشور و دو تن از پیشکسوتان روابط عمومی دانشگاه‌ها تجلیل شد.

برپایه این گزارش، زهرا اسلامی از دانشگاه تبریز به عنوان یکی از کارشناسان فعال دانشگاه ها معرفی و لوح تقدیر وی از سوی وزیر علوم به جواد حقیقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز اهدا شد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این زهرا اسلامی از سوی حقیقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز به عنوان مسئول واحد خبر این مدیریت منصوب شده بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]