تفکیک غیرمجاز زمین‌های زراعی توسط افراد سودجو درمراغه / یک هزار هکتار حاشیه‌نشین و بافت فرسوده در مراغه
تفکیک غیرمجاز زمین‌های زراعی توسط افراد سودجو درمراغه / یک هزار هکتار حاشیه‌نشین و بافت فرسوده در مراغه

تفکیک غیرمجازو فروش زمین‌های زراعی حاشیه شهرتوسط سودجویان درمراغه خلاف قانون است. به گزارش قلم پرس،از مراغه، محمد مقتومی شهردار مراغه امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به تازگی عده‌ای سودجو اقدام به تفکیک و فروش ۱۰ هکتار زمین زراعی کرده‌اند که این معامله‌ها به قصد کلاهبرداری است. وی افزود: شهروندان برای خرید هرگونه […]



تفکیک غیرمجازو فروش زمین‌های زراعی حاشیه شهرتوسط سودجویان درمراغه خلاف قانون است.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، محمد مقتومی شهردار مراغه امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به تازگی عده‌ای سودجو اقدام به تفکیک و فروش ۱۰ هکتار زمین زراعی کرده‌اند که این معامله‌ها به قصد کلاهبرداری است.

وی افزود: شهروندان برای خرید هرگونه زمین برای ساخت خانه در داخل و خارج محدوده آن را از شهرداری استعلام کنند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

مقتومی اضافه کرد: برخی از شهروندان به طمع خرید زمین ارزان و کسب درآمد در دام این افراد گرفتار شده‌اند.

به گفته شهردار مراغه، براساس قانون برای زمین‌هایی که بصورت غیرمجاز تفکیک، قطعه بندی و واگذار می‌شود پروانه ساخت صادر نمی‌کند.

وی گفت: شهرداری هیچ گونه خدمات به زمین‌های قولنامه‌ای بخاطر رعایت نشدن ضوابط شهرسازی، معابر و سرانه خدماتی ارائه نخواهد کرد.

مقتومی گفت: وجود  ۷۰۰ هکتار حاشیه نشینی در مراغه و نبود فضای در این محدوده برای ایجاد کاربری‌های خدماتی شهرداری را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: علاوه بر حاشیه‌نشینی شهر مراغه بیش از ۳۰۰ هکتار بافت فرسوده دارد.

انتهای پیام/