تفویض اختیارات قانونی شهردار/ تصویب حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز
تفویض اختیارات قانونی شهردار/ تصویب حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی امروز خود چند لایحه شهرداری را مورد بررسی و تصویب قرار ددادند که از آن جمله می‌توان به لایحه دوفوریتی تفویض اختیارات قانونی شهر و همچنین لایحه دوفوریتی حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز اشاره کرد. به گزارش قلم پرس، لایحه دوفوریتی شهردرای تبریز مبنی بر […]



اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی امروز خود چند لایحه شهرداری را مورد بررسی و تصویب قرار ددادند که از آن جمله می‌توان به لایحه دوفوریتی تفویض اختیارات قانونی شهر و همچنین لایحه دوفوریتی حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز اشاره کرد.

به گزارش قلم پرس، لایحه دوفوریتی شهردرای تبریز مبنی بر حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت با قید دوفوریت صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت که اعضای شورای شهر ابتدا با دوفوریت لایحه موافقت و به تصویب رساندند.

در ادامه بررسی این لایحه، پیشنهاد افزایش صد در صدی مبلغ این لایحه توسط اعضای شورای شهر ارائه شد که با موافقت شهرداری تبریز اختصاص  مبلغ ۲ میلیارد تومان به منظور حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

در ادامه جلسه این هفته شورای شهر، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در خصوص تجویز تفویض کلیه اختیارات قانونی شهرداری تبریز، به یعقوب هوشیار، اعلام وصول شد که اعضای شورای شهر ابتدا به دوفوریت این لایحه رأی داده و سپس خود لایحه را به تصویب رساندند.

جلسه شورای شهر با سخنرانی  و اعلام برنامه یعقوب هوشیار، شهردار تبریز ادامه یافته و پس از آن نیز اعضای شورای شهر به ارائه نظرات درباره برنامه‌های شهر پرداختند.