تغییر ساعت شروع به کار دانشگاه های آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف و کولاک  + جزئیات
تغییر ساعت شروع به کار دانشگاه های آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف و کولاک  + جزئیات
بنا بر اعلام روابط عمومی های هر یکی از دانشگاه های استان بدنبال بارش برف و برودت هوا و یخبندان کلاس های دانشگاه ها با ساعتی تغییر شروع خواهد شد

به گزارش قلم پرس، بنا بر اعلام روابط عمومی های هر یکی از دانشگاه های استان بدنبال بارش برف و برودت هوا و یخبندان کلاس های دانشگاه ها با ساعتی تغییر شروع خواهد شد که به شرح ذیل است.

 

تغییر ساعت شروع به کار دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی

بنا بر اعلام وابط عمومی  دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی، بدنبال بارش برف و برودت هوا و یخبندان به اطلاع استادان ، کارکنان و دانشجویان محترم می رساند:
ساعت شروع به کار کلیه بخش های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی فردا دوشنبه ۲۱ بهمن ۹۸ ساعت ۱۰ خواهد بود.

توجه :👈شایان ذکر است با توجه به اعلام آخرین مهلت دفاع از پایان نامه در روز ۲۱ بهمن ماه ۹۸ ، چنانچه با توجه به شرایط جوی ، دفاع از پایان نامه هایی که صرفا برای ۲۱ بهمن مجوز دارند و در ساعت مقرر برگزار نشوند ،با هماهنگی معاونت های پژوهش و فناوری واحد های دانشگاهی زمان دفاع از پایان نامه ها به روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸ موکول خواهد شد.

 

تغییر ساعت شروع به کار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

بنا بر اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به اطلاع دانشگاهیان محترم می رساند؛ شروع فعالیت های اداری کلیه واحدها و کلاس های درسی، فردا دوشنبه ۲۱بهمن در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، با یک ونیم ساعت تاخیر همراه خواهد بود.
روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 

اطلاعیه تاخیر در کلاس های دانشگاه تبریز

بنا بر اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه تبریز  بدنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان  کلاس های درسی(ساعت اول شیفت صبح) و همچنین واحدهای آموزشی و اداری فردا دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در دانشگاه تبریز با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

 

اطلاعیه دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

بدنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان تمامی کلاس های درسی و همچنین واحدهای آموزشی و اداری فردا دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در کلیه مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای استان با یک ساعت  تاخیر شروع خواهد شد روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی