تغییر رئیس بیمارستان تخصصی شهید آیت الله قاضی طباطبایی/ پرهیز از حاشیه روی و بی اعتنایی به حاشیه سازی
تغییر رئیس بیمارستان تخصصی شهید آیت الله قاضی طباطبایی/ پرهیز از حاشیه روی و بی اعتنایی به حاشیه سازی

با تصمیم مدیران شرکت «متد» به عنوان بازوی بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و به پیشنهاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، «حجت شجاعی» جایگزین «ایوب یعقوب دوست» در رأس بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهید آیت الله سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی(فجر) تبریز شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در جریان برگزاری جلسۀ […]



با تصمیم مدیران شرکت «متد» به عنوان بازوی بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و به پیشنهاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، «حجت شجاعی» جایگزین «ایوب یعقوب دوست» در رأس بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهید آیت الله سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی(فجر) تبریز شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در جریان برگزاری جلسۀ امروز، شنبۀ شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سالن جلسات حوزه ریاست این اداره کل، حُکم انتصاب  حجت شجاعی به عنوان سرپرست بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهید آیت الله قاضی طباطبایی(فجر) تبریز که به امضای دکتر «رحمت الله حافظی» نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت متد رسیده، توسط دکتر «سعید عطاری» معاون درمان این شرکت به وی اهدا شد.

 در این جلسه همچنین با اهدای لوح و یادبودی، از خدمات ۱۴ ماهۀ دکتر ایوب یعقوب دوست در مدت تصدی ریاست این بیمارستان قدردانی بعمل آمد.
 
سکاندار جدید بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهید آیت الله قاضی طباطبایی(فجر) و کلینیک فجر۱ تبریز، متولد ۱۳۵۴ تبریز و روانپزشک (متخصص اعصاب و روان) بوده و پیش تر ریاست مرکز آموزشی درمانی باباباغی تبریز را بر عهده داشته است. دکتر حجت شجاعی به عنوان برادر شهید والامقام «شاهرخ شجاعی» از شهدای دوران دفاع مقدس تبریز، علاوه بر داشتن تخصص و تجربه، مفتخر به مدال جامعۀ ایثارگری نیز است.
 
«جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در آیین اهدای حکم دکتر شجاعی و قدردانی از خدمات دکتر یعقوب دوست گفت: ارائۀ خدمات درمانی به جانبازان گرانقدر و خانواده های ایثارگران عزیز باید مطلوب و در شأن این عزیزان باشد و بتواند رضایتمندی آنان را جلب کند.
 
وی گفت: خط قرمز ما در ارائۀ خدمات درمانی به جانبازان و خانواده های ایثارگران پرهیز از حاشیه روی و بی اعتنایی به حاشیه سازی هاست و همه کادر درمانی باید فقط و فقط دغدغه رسیدگی به ایثارگران عزیز را داشته باشند.
 
وی گفت: نکته پراهمیت دیگر در ارتباط با بیمارستان شهید آیت الله قاضی طباطبایی این است که در جریان سفر استانی ریاست محترم جمهوری در خرداد سالجاری، اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز آن مصوب شد که باید از این فرصت، برای بهینه سازی خدمات درمانی، نهایت استفاده را ببریم.
 
وی با تبریک انتصاب دکتر شجاعی و آرزوی موفقیت برای او، از خدمات صادقانۀ دکتر یعقوب دوست هم قدردانی کرد.
 
معاون درمان شرکت متد نیز در این جلسه با بیان اینکه جانبازانِ عزیزِ اعصاب و روان مظلوم ترین قشر جانبازان هستند، گفت: این ایثارگرانِ معزّز در مهم ترین عضو بدنشان یعنی قوۀ ذهنی با مشکل مواجه شده اند و ما به عنوان کادر درمانی بیمارستان های روانپزشکی وظیفه داریم به حفظ و ارتقای روابط آنان با اعضای خانواده هایشان کمک کنیم تا خدای نکرده به انزوا کشیده نشوند.

سعید عطاری افزود: بیمارستان روانپزشکی شهید آیت الله قاضی طباطبایی تبریز قابلیت توسعۀ جهشی را دارد و حتی می تواند در پرتو این توسعه به قطب روانپزشکی شمالغرب کشور تبدیل شود.

ایوب یعقوب دوست، رئیس پیشین این بیمارستان هم ضمن ارائۀ گزارش مختصری از عملکرد خود گفت: خوشحالم که امروز این بار سنگین از روی دوش هایم برداشته شد.
 
دکتر حجت شجاعی، سرپرست بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهید آیت الله سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی (فجر) تبریز هم با بیان اینکه از حدود ۱۰ سال قبل افتخار همکاری با این بیمارستان در قالب روانپزشک را دارم، گفت: اولین بار که به صورت غیررسمی پیشنهاد تصدّی ریاست بیمارستان داده شد، زمان خواستم تا وقت کافی برای فکر کردن دقیق داشته باشم چون خدمتگزاری به جانبازان عزیز و خانواده های ایثارگران معظم افتخار بزرگی است و من می خواستم ببینم آیا می توانم در این مسئولیت خطیر، مفیدتر و موثرتر ظاهر شوم یا خیر.
 
وی با ابراز امیدواری نسبت به مطلوب شدن خدمات درمانیِ این بیمارستان و جلب رضایتمندی حداکثری جانبازان و خانواده های ایثارگران افزود: معتقدم روند و ماهیت درمان در بیمارستان شهید آیت الله قاضی طباطبایی باید با رویکرد خلاقانه متحول شود چون مادامی که خلاقیت نباشد، پیشرفتی هم نخواهد بود.
 
بعد از این جلسه، آیین معارفۀ دکتر حجت شجاعی در محل بیمارستان و در حضور کادر این مجموعه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و مدیران شرکت متد انجام شد و وی فعالیت خود را به طور رسمی شروع کرد.
 
بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهید آیت الله سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی با نام سابق فجر، وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و ارائه دهنده خدمات درمانی اورژانس‌، بستری روانپزشکی، خدمات سرپایی، درمانگاه تخصصی، الکتروشوک و نوارمغزی، کاردرمانی و خدمات درمانیِ دیگرِ مرتبط با جانبازان عزیز و سایر بیماران اعصاب و روان استان و منطقه است. این بیمارستان در بلوار استاد شهریار، خیابان گلکار، خیابان ترافیک، روبروی اداره برق و جنب پارک مینیاتور واقع است.

پایان پیام/