تعیین تکلیف کارگران هفت تپه
تعیین تکلیف کارگران هفت تپه

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از تعیین تکلیف کارگران هفت تپه و تدوین استفساریه‌ای برای بهره‌مندی ایثارگران از یک مقطع تحصیلی در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سلمان خدادادی در تشریح دستور کار نشست امروز (سه شنبه ۶آذرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست […]

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از تعیین تکلیف کارگران هفت تپه و تدوین استفساریه‌ای برای بهره‌مندی ایثارگران از یک مقطع تحصیلی در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سلمان خدادادی در تشریح دستور کار نشست امروز (سه شنبه ۶آذرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست طرحی در رابطه با ایثارگران بر اساس ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه که در آمده ایثارگران می‌توانند ۶ ماه داوطلب باشند که از یک مقطع تحصیلی استفاده کنند مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت قرار شد برای آن استفساریه تهیه شده تا در این مورد تعیین تکلیف شود.

تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت کارگران هفت تپه

نماینده مردم ملکان درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بررسی مشکل کارگران هفت تپه با گروه ملی فولاد از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد کارگروهی تشکیل شود و هفته آینده نیز وزرای اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی این موضوع در کمیسیون حضور پیدا کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: در مجموع در رابطه با موضوع کارگران هفت تپه با حضور مدیرعامل بانک‌های کشاورزی و ملی به یک جمع‌بندی خوبی رسیدیم و قرار شد حقوق کارگرانی که به مدت ۶ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند در چند روز آینده به ۲ ماه برسد، ضمن اینکه کارگروه تشکیل شده این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، تاکید کرد: امروز مسئولانی از وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و دارایی و مدیرعامل بانک جهاد کشاورزی که سهام‌دار بوده و مدیر عامل بانک ملی و مدیرعامل کارخانه هفت تپه در نشست کمیسیون حضور داشتند./