تعمیر آخرین چاه طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت‌شهر آغاز شد
تعمیر آخرین چاه طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت‌شهر آغاز شد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، غلامرضا آل‌محمود، مدیر پروژه حفاری طرح توسعه میدان نفتی منطقه نفت‌شهر در این شرکت گفت: پیش‌بینی می‌شود چاه شماره ۱۱ نیز در مدت دو ماه آینده تکمیل و تحویل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شود. وی افزود: پیش از این با کاربست دستگاه‌های حفاری ۳۵، […]

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، غلامرضا آل‌محمود، مدیر پروژه حفاری طرح توسعه میدان نفتی منطقه نفت‌شهر در این شرکت گفت: پیش‌بینی می‌شود چاه شماره ۱۱ نیز در مدت دو ماه آینده تکمیل و تحویل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شود.

وی افزود: پیش از این با کاربست دستگاه‌های حفاری ۳۵، ۸۱ و ۴۸ فتح در این میدان که در استان کرمانشاه واقع است حفر یک حلقه چاه توسعه‌ای و همچنین دو حلقه چاه تعمیری به پایان رسید.

مدیر پروژه حفاری طرح توسعه میدان نفتی منطقه نفت‌شهر در شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان نفتی منطقه نفت‌شهر از جمله پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران است که به‌صورت EPD/EPC از سوی شرکت ملی حفاری اجرا می‌شود.

آل‌محمود اظهار کرد: نفت‌شهر یکی از میدان‌های نفتی کشور است که از نظر پیچیدگی مخزن، ترکیب نفت و گاز در سطح، شکستگی سازندها و تراکم گاز پرریسک و انجام حفاری با وجود عمق کم، زمان‌بر است و به دقت عمل و حساسیت کاری بالایی نیاز دارد.

وی یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و کارآزموده در راستای همکاری با شرکت نفت مناطق مرکزی ایران پیش از این چاه‌های توسعه‌ای و تکمیلی متعددی در این میدان حفاری و تکمیل کرده است.