تعطیلی مدارس برخی مناطق استان به دلیل بارش برف
تعطیلی مدارس برخی مناطق استان به دلیل بارش برف

بارش برف، برودت هوا و یخبندان در شیفت قبل از ظهر روز یکشنبه مورخه ۵ دیماه، در برخی از شهرستان های استان منجر به تعطیلی مدارس شود به گزارش قلم پرس، بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بدنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان در شیفت قبل از […]

بارش برف، برودت هوا و یخبندان در شیفت قبل از ظهر روز یکشنبه مورخه ۵ دیماه، در برخی از شهرستان های استان منجر به تعطیلی مدارس شود

به گزارش قلم پرس، بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بدنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان در شیفت قبل از ظهر روز یکشنبه مورخه ۵ دیماه، تعطیلی مدارس در شهرستان  های استان به شرح ذیل اعلام می شود؛

در شهرستان مراغه : کلیه مقاطع مدارس مناطق روستایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می شود.

در شهرستان ملکان : در مناطق روستائی مدارس کلیه مقاطع  ودر مناطق شهری مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه دوره ی اول  و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

در شهرستان شبستر ومنطقه تسوج : مدارس مقاطع پیش دبستانی ، ابتدائی و متوسطه ی دوره اول در مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

در شهرستان  عجب شیر : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه ی دوره ی اول در مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

دربخش صوفیان :مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی  و متوسطه دوره ی اول در مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد. مدارس مقطع متوسطه ی دوره ی دوم با یک ساعت تاخیر ، راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان چاراویماق: کلیه مدارس مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

در شهرستان مراغه : کلیه مقاطع مدارس مناطق  شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

در بخش نظرکهریزی: کلیه مدارس مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

در شهرستان هشترود: مدارس کلیه  مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی تعطیل و مدارس و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

شهرستان بناب : مدارس مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی و دوره ی اول متوسطه و پایه دهم متوسطه دوره ی دوم در در مناطق شهری  و مدارس کلیه مقاطع در مناطق  روستائی کلیه مقاطع

در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس:  مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد. در بخش سیه رود شهرستان جلفا نیز ؛ مدارس مقاطع متوسطه ی دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان آذرشهر و بخش گوگان:  مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

بخش خاروانا : مدارس مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در بخش ترکمان چای: کلیه مدارس مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

در بخش کاغذ کنان : کلیه مدارس مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

شهرستان اسکو و بخش خسروشاه و شهرجدید سهند و بخش ایلخچی  : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد

 در شهرستان میانه :

مدارس مقاطع پیش دبستانی ، ابتدائی و متوسطه دوره ی اول مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد. مدارس مقطع متوسطه دوره ی دوم با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد

 در بخش کندوان:  کلیه مدارس مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

 در نواحی پنجگانه شهرستان تبریز : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

 در شهرستان بستان آباد  : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه دوره ی اول  در مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

 منطقه خواجه :مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی وکلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد. مدارس مقطع متوسطه ی دوره ی اول و دوم  با یک ساعت تاخیر ، راس ساعت ۹ شروع خواهد شد.

منطقه تیکمه داش :مدارس کلیه  مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی تعطیل و مدارس و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.

منطقه مهربان :مدارس مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی در مناطق شهری و روستائی  و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می گردد.  مدارس مقاطع دوره ی اول و دوم متوسطه با یک ساعت  تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد