تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ضامن عدالت و امنیت جامعه است
تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ضامن عدالت و امنیت جامعه است

خبرگزاری میزان – ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد استان کرمان در جلسه تعامل و هم‌اندیشی دستگاه قضایی با نیروی انتظامی بیان داشت: در دادسرای شهرستان عنبرآباد تلاش می‌شود تا پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی را ثبت سیستم کنند تا نیروی انتظامی فرصت بیشتری در راستای پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد. وی […]

خبرگزاری میزان – ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد استان کرمان در جلسه تعامل و هم‌اندیشی دستگاه قضایی با نیروی انتظامی بیان داشت: در دادسرای شهرستان عنبرآباد تلاش می‌شود تا پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی را ثبت سیستم کنند تا نیروی انتظامی فرصت بیشتری در راستای پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات؛ خواستار هوشیاری بیش از پیش نیروی انتظامی شد و افزود: همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می‌تواند به برگزاری با شکوه انتخابات و حفظ امنیت و آرامش جامعه کمک کند.

شایان ذکر است در این جلسه فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد با بیان مشکلات، موانع، راه‌کارها؛ نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان جلسه نیز داستان عنبرآباد با اهدای لوح تقدیر از فرماندهی مقتدرانه‌ سرهنگ فیروز بخت، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و تلاش‌های خالصانه‌ی جمعی از کارکنان نیروی انتظامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/