تظاهرات هزاران نفری درهاید پارک لندن علیه محدودیت‌های کرونایی
تظاهرات هزاران نفری درهاید پارک لندن علیه محدودیت‌های کرونایی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری شنبه بعد از ظهر به وقت تهران از برگزاری تظاهراتی در «لندن» پایتخت انگلیس علیه محدودیت‌های کرونایی خبر دادند. به گزارش منابع خبری، حدود پنج هزار نفر در«هاید پارک لندن» علیه اقدام‌های محدود کننده کرونایی و واکسیناسیون در حال تظاهرات هستند. فیلم‌های منتشر شده از این تظاهرات […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری شنبه بعد از ظهر به وقت تهران از برگزاری تظاهراتی در «لندن» پایتخت انگلیس علیه محدودیت‌های کرونایی خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، حدود پنج هزار نفر در«هاید پارک لندن» علیه اقدام‌های محدود کننده کرونایی و واکسیناسیون در حال تظاهرات هستند. فیلم‌های منتشر شده از این تظاهرات نشان می‌دهد که معترضان بدون ماسک بر صورت و رعایت مقررات ویژه این ایام در حال اعتراض هستند.

این در حالی است که وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرده  در شبانه روز گذشته نتیجه آزمایش کرونای ۲۶۷۸ نفر دیگر در این کشور مثبت اعلام  شد و شمار مبتلایان قطعی به کرونا در این کشور  به ۴ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۱۱۰ تن رسیده است.

با وجود واکسیناسیون، اخبار منتشر شده درباره مقاوم بودن برخی ویروس‌های جهش یافته برابر واکسن کرونا موجب ادامه نگرانی‌ها در  انگلیس شده است. در انگلیس هفت نوع ویروس جهش یافته از جمله کرونای هندی رویت شده است.

سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرده که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۹۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که بیشترین میزان ابتلای روزانه از زمان آغاز شیوع همه‌گیری کرونا به شمار می‌آید. بر اساس گزارش‌ها، شمار کل مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده، علی‌رغم واکسیناسیون گسترده و طرح‌های دولت جدید این کشور برای مهار این همه‌گیری، همچنان در حال افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۶۷,۰۷۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

انتهای پیام/ص