تشکیلات قضایی استان در راستای شناسایی و حل مشکلات، در کنار مدیریت اجرایی استان است
تشکیلات قضایی استان در راستای شناسایی و حل مشکلات، در کنار مدیریت اجرایی استان است
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تشکیلات قضایی استان در راستای شناسایی و حل مشکلات، بهبود نظام اداری، پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قوانین در کنار مدیریت اجرایی استان است.

به گزارش قلم پرس، موسی خلیل الهی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: در جهت شناسایی و حل مشکلات، بهبود نظام اداری، پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قوانین در کنار مدیریت اجرایی استان هستیم.

موسی خلیل‌الهی با تأکید بر ظرفیت بالای دستگاه قضایی در استان، گفت: کارهای ماندگار آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه موجب امیدآفرینی در بین مردم شده و باور داریم که با حضور ایشان در رأس قوه مجریه و تیم پاکدست و فسادستیز دولت، مسائل و مشکلات کشور حل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از اقدامات مهم دستگاه قضایی در استان، گفت: با تشکیل کمیته حمایت از منابع طبیعی از سال ۱۳۹۸، قریب به دو میلیون هکتار از اراضی ملی، تثبیت مالکیت شده و کارهای خوبی در راستای پیشگیری از وقوع جرم انجام شده است.

خلیل‌الهی همچنین حمایت از تولید و احیای واحدهای راکد تولیدی را از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان برشمرد و با بیان اینکه آذربایجان شرقی از نظر احیای کارخانجات ورشکسته جزو استان‌های پیشرو کشور است، افزود: در ۶ ماهه نخست امسال، مسائل و مشکلات ۱۲۱ واحد تولیدی به صورت تخصصی در دادگستری استان بررسی شده و از رکود و تعطیلی آنها جلوگیری شده است.