تشدید رگبار باران و رعد و برق و وزش باد درمنطقه ارسباران
تشدید رگبار باران و رعد و برق و وزش باد درمنطقه ارسباران

[ad_1] مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از تشدید رگبار باران و رعد و برق و وزش باد گاهی نسبتا شدید از بعد روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت در نواحی شمالی استان به ویژه در منطقه ارسباران خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، افشین ابراهیمی مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران […]

[ad_1]


مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از تشدید رگبار باران و رعد و برق و وزش باد گاهی نسبتا شدید از بعد روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت در نواحی شمالی استان به ویژه در منطقه ارسباران خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، افشین ابراهیمی مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی که وارد استان شده بود از پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت، در نیمه شمالی استان بوِیژه منطقه ارسباران تشدید شده و تا بعد از ظهر جمعه ۲۳ اردیبهشت موجب رگبار باران و رعد و برق، در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به رگبار باران و رعد و برق، افزود: احتمال  آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها  و مسیل ها، اختلال در تردد و اصابت صاعقه و آسیب به محصولات کشاورزی دور از انتظار نبوده و توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب و اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها پرهیز و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد. 

وی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید، بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

انتهای پیام/


[ad_2]