تسریع در طرح‌های بازآفرینی شهری، در گرو حمایت‌ بودجه‌های ملی است
تسریع در طرح‌های بازآفرینی شهری، در گرو حمایت‌ بودجه‌های ملی است
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، مسیرگشایی شهید شریفی را از نیازهای اساسی شهر در حوزه عمران خواند و گفت:تزریق اعتبارات ملی به طرح‌هایی نظیر مسیرگشایی شهید شریفی، نقش تاثیرگذار در تسریع و مطلوبیت این طرح‌ها خواهد داشت.

به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری در جریان بازدید گروهی از پروژه مسیرگشایی شهید شریفی، اظهار کرد: این طرح، در دو مسیر رفت و برگشت، در برنامه عمرانی شهرداری منطقه۴ و منطقه۱۰ گنجانده شده و تحولی اساسی در شرایط مسیر رضوان‌شهر به شهید مفتح رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های بازآفرینی شهری، جزئی از برنامه‌های ملی در حوزه مسکن و شهرسازی هستند، تصریح کرد: تزریق اعتبارات ملی به طرح‌هایی نظیر مسیرگشایی شهید شریفی، نقش تاثیرگذار در تسریع و مطلوبیت این طرح‌ها خواهد داشت.
وی تاکید کرد: طرح‌های کلان شهر و نوسازی بافت‌های ناکارآمدی، در شاخص‌های عمرانی، خدماتی و حتی اقتصادی و معیشتی محلات کم‌برخوردار، تاثیر چشمگیر دارند و از این رو، انتظار می‌رود نمایندگان دلسوز شهرمان در مجلس شورای اسلامی، در پشتیبانی ملی این طرح‌ها، نقش‌آفرین باشند.
منادی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، به همراه دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهر، دکتر بابایی‌اقدم رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر و صادق‌زاده سخنگوی شورا، با حضور در محدوده اجرایی پروژه مسیرگشایی شهید اجرایی، از وضعیت تملک این طرح بازدید کردند.