تسریع در اجرای پروژه مقبره الشعرا
تسریع در اجرای پروژه مقبره الشعرا
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از تسریع در اجرای عملیات عمرانی پروژه مقبره الشعرا خبر داد.

به گزارش قلم پرس، بابک شریفی در گفتگو با برنامه رادیویی «شهریمیز» درباره پروژه بازآفرینی مقبره الشعرا اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های عظیم فرهنگی و عمرانی به شمار می آید که مدتی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد مسکن و هم اکنون توسط شهرداری تبریز پیش می رود.

او اعلام کرد: از زمانی که این پروژه به شهرداری تبریز واگذار شده، نه تنها شاهد کاهش سرعت عملیات نبوده ایم، بلکه تسریع هم شده است اما به دلیل بزرگی مقیاس پروژه و نیازمندی به برخی اصلاحات و بازنگری تاکنون تکمیل نشده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با بیان اینکه در روزهای اخیر روند اجرای پروژه مقبره الشعرا شتاب بیش تری گرفته، خبر داد: دستور داده شده که پیمانکار این پروژه در قسمت شرقی و جنوب شرقی پروژه با انجام عملیات ستون گذاری و در ضلع جنوبی با تکمیل ساختمان های رفاهی حصر مقبره الشعرا را از بین ببرد و تا ۳ ماه آینده از خیابان عارف به بنای اصلی دسترسی داده شود.

 او در بخش دیگری از این گفتگو درباره نهضت آسفالت تبریز تشریح کرد: بر اساس اولویت بندی معاونت عمران شهرداری تبریز، انجام آسفالت ریزی معابر عمومی از ابتدای امسال آغاز شده و تا به امروز حدود ۲۰خیابان اصلی در تبریز آسفالت اساسی شده است.

شریفی همچنین یادآور شد: برای اینکه آسفالت ماندگار داشته باشیم چند آیتم را رعایت می کنیم که یکی از مهم ترین این آیتم ها آسفالت تراشی و زیرسازی است که در افزایش عمر آسفالت بسیار موثر واقع می شود.