تساوی تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان
تساوی تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تساوی خانگی ۲بر ۲ مقابل استقلال خوزستان، گام ها در هفته نخست لیگ برتر شانزدهم را لرزان برداشت. به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، این بازی از ساعت ۱۸ عصر دوشنبه به عنوان بازی افتتاحیه لیگ برتر فصل جدید در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی و در حضور چهار هزار […]

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تساوی خانگی ۲بر ۲ مقابل استقلال خوزستان، گام ها در هفته نخست لیگ برتر شانزدهم را لرزان برداشت.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، این بازی از ساعت ۱۸ عصر دوشنبه به عنوان بازی افتتاحیه لیگ برتر فصل جدید در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی و در حضور چهار هزار نفر تماشاگر برگزار شد که طی آن با وجود اینکه تراکتورسازان در نیمه اول بازی برتر و رو به جلویی انجام دادند اما در نیمه دوم استقلال خوزستان با بستن راه های نفوذ تیم قرمز تبریز، بازی به مراتب برتر و هدفمندی نسبت به میزبان خود ارایه کرد.
گل های تراکتورسازی در این بازی در دقایق ۱۴ و ۵۹ به ترتیب توسط لوسیانو ادینهو و فرزاد حاتمی به ثمر رسید و گل های استقلال خوزستان نیز در دقیقه ۵۸ و ۷۱ از روی نقطه پنالتی توسط رحیم زهیوی زده شد.
داوری این بازی بر عهده محمدرضا اکبریان با کمک های حمزه علی سلیمی و محمد مدیرروستا بود که در طول بازی به رحیم زهیوی، مهدی مومنی، میثم دورقی و رافائل از استقلال خوزستان و سروش رفیعی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.
در حالی که انتظار می رفت استقبال زیادی از این بازی شود، اما ورزشگاه شش هزار نفری اختصاصی تراکتورسازی پر نشد و سکوهای آهنی پشت دروازه ضلع شرقی تا پایان بازی خالی از تماشاگر بود.
تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر دوشنبه هفته آینده در آبادان به مصاف نفت این شهر می رود.