تزئین معابر سطح حوزه شهرداری منطقه دو تبریز با گل های زیبای بهاره
تزئین معابر سطح حوزه شهرداری منطقه دو تبریز با گل های زیبای بهاره

به گزارش قلم پرس، با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل زیبای بهار و به منظور جلوه بخشیدن به مناظر شهری خصوصا میادین و رفوژ وسط معابر و مسیرها، عملیات کاشت بهاره گل و گیاه از سوی حوزه فضای سبز این منطقه، آغاز شده است.حوزه فضای سبز شهرداری منطقه دو برای استقبال از بهار […]

به گزارش قلم پرس، با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل زیبای بهار و به منظور جلوه بخشیدن به مناظر شهری خصوصا میادین و رفوژ وسط معابر و مسیرها، عملیات کاشت بهاره گل و گیاه از سوی حوزه فضای سبز این منطقه، آغاز شده است.
حوزه فضای سبز شهرداری منطقه دو برای استقبال از بهار طبیعت، از کاشت بوته گل های بنفشه استفاده کرده و در همین راستا عملیات کاشت بهاره را در رفوژ وسط جاده ائل گلی و بلوار آزادی، آغاز نموده است.
همچنین در فعالیتی مشابه در فلکه افلاک نما که به عنوان تقاطع چند شهرک اعم از شهرک زعفرانیه و میرداماد، رجائی شهر و ویلاشهر … محسوب می شود، کارگران تلاشگر فضای سبز منطقه اقدام به کاشت بهاره نموده و در بلوار ۲۹ بهمن هم کاشت گل های زیبای بنفشه را اجرائی کرده اند.   
شهرداری منطقه دو تبریز در سایر معابر تحت پوشش این منطقه، کاشت بهاره را با هدف ایجاد چشم انداز و مناظر زیبای فصل دل انگیز بهار، ادامه می دهد.