تزئین سفره‌های هفت سین شهروندان با انواع گل‌های بهاری
تزئین سفره‌های هفت سین شهروندان با انواع گل‌های بهاری

[ad_1] تزئین سفره‌های هفت سین شهروندان با انواع گل‌های بهاری مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از زیبایی و تزئین سفره‌های هفت‌سین شهروندان عزیز با انواع گل های بهاری خبر داد. به گزارش قلم پرس،، سیامک آسیایی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز دوره‌های آموزشی شهروندان عزیز با عنوان ” پرورش و نگهداری صحیح […]

[ad_1]


تزئین سفره‌های هفت سین شهروندان با انواع گل‌های بهاری

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از زیبایی و تزئین سفره‌های هفت‌سین شهروندان عزیز با انواع گل های بهاری خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، سیامک آسیایی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز دوره‌های آموزشی شهروندان عزیز با عنوان ” پرورش و نگهداری صحیح گل های آپارتمانی” در تالار اندیشه سازمان سیما، منظر و فضای سبز، گفت: در راستای مشارکت عمومی برای حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری به ویژه در پرورش و نگهداری صحیح گل های آپارتمانی، یک دوره کلاس آموزش ویژه شهروندان عزیز در این زمینه در حال برگزاری است.

وی همراهی و استقبال خوب شهروندان عزیز از این دوره‌ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و توزیع بسته‌های رایگان آموزش و فرهنگی فضای سبز بین شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها انواع بذرهای گل بهاری با ارائه آموزش های صحیح توسط خود این عزیزان کاشته می‌شوند.

آسیایی در ادامه خاطرنشان کرد: بذرهای کاشته شده و گل های بهاری تولید شده تا بیستم اسفندماه تحویل واحد آموزش سازمان سیما، منظر و فضای سبز می‌شوند تا پس از ارزیابی لازم و انتخاب نفرات برتر جهت استفاده بر سر سفره‌های هفت سین نوروزی و سر سبز شدن خانه‌ها، تحویل شهروندان عزیز می‌شود.

[ad_2]