ترک فعل مسئولان و مدیران از طرف دستگاه قضایی رصد می شود
ترک فعل مسئولان و مدیران از طرف دستگاه قضایی رصد می شود

به گزارش قلم پرس از سراب، رحیم استادی در نشست هم اندیشی با خانه خبرنگاران شهرستان سراب اظهار داشت: رسانه‌ها باید پویا بوده و منفعل نباشند و از طرفی منافع و مصالح جامعه و کشور را در انتشار یا بازنشر اخبار و مطالب در نظر بگیرند. مقام ارشد حوزه قضایی شهرستان با اشاره به اینکه […]

به گزارش قلم پرس از سراب، رحیم استادی در نشست هم اندیشی با خانه خبرنگاران شهرستان سراب اظهار داشت: رسانه‌ها باید پویا بوده و منفعل نباشند و از طرفی منافع و مصالح جامعه و کشور را در انتشار یا بازنشر اخبار و مطالب در نظر بگیرند.

مقام ارشد حوزه قضایی شهرستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید فرصت‌های توسعه شهرستان را بازنمایی کنند، افزود: با هم‌افزایی و تعامل  می‌توان به حل مشکلات کمک کرد.

استادی یادآور شد: ترک فعل مسئولان و مدیران از طرف دستگاه قضایی رصد می شود و هرجا لازم باشد  دستگاه قضایی به موضوع ورود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های قانونی و آنچه قانون مشخص کرده باید برای توسعه و بالندگی جامعه استفاده کرد، اظهار کرد: رسانه‌ها بخشی از موتور محرکه توسعه و اصلاح امور هستند.

استادی افزود: تا آنجا که ممکن است دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها همکاری و تعامل داشته باشند و با صرف یک انتقاد به شکایت متوسل نشوند.

سیداحمد علیانسب دادستان سراب نیز بر تعامل و همکاری با رسانه‌های شهرستان سراب تاکید کرد و گفت: انتقاد سازنده باید مورد استقبال قرار گیرد و از طرفی از هرگونه سیاه‌نمایی و انتشار اخبار کذب خودداری شود.

در ادامه اعضای خانه خبرنگاران سراب مسائل و نقطه نظرهای خود را بیان کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۰