تربیت دینی در مدارس باید به حوزه های علمیه سپرده شود/ ضرورت شبکه سازی بین معلمان و دانش آموزان
تربیت دینی در مدارس باید به حوزه های علمیه سپرده شود/ ضرورت شبکه سازی بین معلمان و دانش آموزان

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: شبکه سازی بین معلمان و دانش آموزان با استفاده از ظرفیت های موجود و با مشخص شدن مسئول مربوطه در سطح جامعه در پیشبرد اهداف موثر خواهد بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، «حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد» ظهر امروز در اولین اجلاس استانی ائمه […]



دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: شبکه سازی بین معلمان و دانش آموزان با استفاده از ظرفیت های موجود و با مشخص شدن مسئول مربوطه در سطح جامعه در پیشبرد اهداف موثر خواهد بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، «حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد» ظهر امروز در اولین اجلاس استانی ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران و روسای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: سند تحول بنیادین، تمام ابعاد سیستم تعلیم و تربیت را بیان کرده و اگر بخواهیم در مجموعه، تحولی رخ دهد باید ضمن اجرای دقیق این سند، شناخت و مطالعه همه بعدی از سیستم داشته باشیم.

«دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش» ارتباط وسیع با فرهنگیان و گسترش شبکه سازی مجازی را توصیه کرده و گفت: ارتباط با با این  بدنه آموزشی و تربیتی  موجب می شود مسائل به شکل تخصصی تر طرح شوند و با پیگیری موضوعات مهم شاهد بهبود وضعیت تربیتی باشیم.

در ادامه مشاور عالی وزیر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تربیت دینی در مدارس باید به حوزه های علمیه سپرده شود،گفت باید در جهت آماده سازی زیرساخت های این مهم اقدام کنیم.

وی تاکیدکرد: شبکه سازی بین معلمان و دانش آموزان با استفاده از ظرفیت های موجود و با مشخص شدن مسئول مربوطه در سطح جامعه در پیشبرد اهداف موثر خواهد بود.

نیکزاد ارتباط حوزه و آموزش و پرورش را بنا بر تاکید وزیر، دارای قدمت و قدرت عنوان کرد و افزود: گسسته شدن این ارتباط از اهداف اصلی دشمن است و باید با رویکرد های تبیینی و به طور هوشیارانه مانع این امر شویم.

پایان پیام/