تراکتور ۳- شهرخودرو ۱ – برتری شاگران ساکت مقابل شهرخودرو / بازگشت تراکتور به جمع مدعیان
تراکتور ۳- شهرخودرو ۱ – برتری شاگران ساکت مقابل شهرخودرو / بازگشت تراکتور به جمع مدعیان
شاگردان ساکت الهامی با سه گل مقابل شهرخودرو به برتری رسیدند.

به گزارش قلم پرس،  تراکتور پس از پنج هفته ناکامی که چهار باخت داشت و تنها یک تساوی به دست آورده بود، در دو مسابقه گذشته‌اش با ساکت الهامی دوباره توانسته نتایج خوبی بگیرد و بردهای ارزشمندی مقابل فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمانِ شکست‌ناپذیر به دست آورد، و امروز در مقابل شهرخودرو از سری بازی های معوقه هفته یازدهم لیگ برتر با کسب یک پیروزی دیگر همچنان ثابت کردند که جزو مدعیان لیگ برتر هستند.

بازی دو تیم تراکتور و شهر خودرو از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر با برتری سه بر یک تراکتور به پایان رسید تا شاگردان الهامی با ۲۷ امتیاز به رتبه پنجم جدول برسند.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، ساکت الهامی تیمش را برای مصاف با شهر خودرو با ترکیب رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی (از دقیقه ۹۴ سبحان خاقانی)، اشکان دژاگه (از دقیقه ۸۸ سعید مهری)، احسان حاج صفی و ساسان انصاری (از دقیقه ۷۶ مازولا) به بازی فرستاده است.

شرح گل‌ها:
دقیقه ۳۷: میثم تیموری نفوذ خوبی از جناح چپ انجام داد و با پاس عرضی به داخل محوطه، رضا اسدی را در موقعیت بسیار خوب صاحب توپ کرد که ضربه بغل پای این بازیکن تبدیل به گل شد.

دقیقه ۵۰: حاج صفی از روی ضربه کاشته توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که در شلوغی محوطه، توپ به شجاعی رسید و این بازیکن با ضربه پا گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۳: سانتر فرشاد محمدی‌مهر از جناح راست را محمدحسین مرادمند با ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۷۲: اکبر ایمانی پس از توپ گیری در میانه میدان، با پاس خوب، حاج صفی را در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد که این بازیکن پاس رو به عقب خوبی به دژاگه فرستاد و شوت سر ضرب دژاگه نیز تبدیل به گل سوم تراکتور شد.

دقایق حساس بازی:
دقیقه۱: شوت رضا اسدی با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: ساسان انصاری پس از نفوذ خوب از سمت چپ، سانتر تند و تیزی به داخل محوطه ارسال کرد که ضربه سر حاج صفی به صورت خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: دژاگه از روی ضربه کاشته سانتر خوبی به داخل محوطه ارسال کرد و توپ به خوبی روی سر ایمان سلیمی نشست که سید مهدی رحمتی ضربه سر این بازیکن را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۶: ضربه فنی مسعود شجاعی با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۹: مدافعان شهر خودرو سانتر خطرناک حاج صفی به داخل محوطه را دفع کردند.

دقیقه ۹۰: میثم تیموری با ضربه سر توپ را از روی خط دروازه به بیرون کشید و مانع فروپاشی دروازه تیمش شد.

دقیقه ۹۴: شوت رضا اسدی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

حواشی:
حدود ۲۰ هزار هوادار از این بازی استقبال کرده‌اند.

قبل از آغاز بازی، ساکت الهامی با دسته گل به استقبال یحیی گل محمدی رفت.