تراکتور برای ادامه همکاری با «ساغلام» مشتاق است/ هواداران اصلی‌ترین قدرت تراکتور هستند
تراکتور برای ادامه همکاری با «ساغلام» مشتاق است/ هواداران اصلی‌ترین قدرت تراکتور هستند

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: باشگاه تراکتور برای ادامه همکاری با «ساغلام» مشتاق است. به گزارش خبرگزری فارس از تبریز، «کاظم محمودی» در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه موج ورزش شبکه سهند، با اشاره به بازی ذوب آهن و تراکتور که با تساوی بدون گل به پایان رسید. اظهار داشت: فوتبال خوبی مقابل ذوب آهن به […]



سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: باشگاه تراکتور برای ادامه همکاری با «ساغلام» مشتاق است.

به گزارش خبرگزری فارس از تبریز، «کاظم محمودی» در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه موج ورزش شبکه سهند، با اشاره به بازی ذوب آهن و تراکتور که با تساوی بدون گل به پایان رسید. اظهار داشت: فوتبال خوبی مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشتیم. رقیب در دقایق پایانی به گل دست یافت که داور، آن صحنه را آفساید و گل را مردود اعلام کرد و معتقدم تصمیم تیم داوری صحیح بود. کادرفنی و بازیکنان ذوب آهن فشار آوردند، اما هر چهار داور بازی روی آفساید بودن گل، اتفاق نظر داشتند.

وی با بیان اینکه تراکتور در فصل جاری و سال‌های گذشته از داوری خیلی لطمه خورده است، توضیح داد: ۲۵ اردیبهشت ماه؛ سالروز همان بازی معروف تراکتور و نفت است که آن اشتباهات تأثیرگذار، مانع قهرمانی تراکتور شد.

 

محمودی با بیان اینکه ابوالفضل رزاق‌پور به دلیل چهار کارته بودن در بازی با پرسپولیس محروم است، گفت: علی فتحی نیز مصدوم است، اما سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و بنا به تشخیص آقای ساغلام از آنان استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رسیدن به تعادل و دور کردن تیم از خطر سقوط دو هدفمان در جذب «ارطغرول ساغلام» بود، اظهار داشت: باشگاه تراکتور برای ادامه همکاری با ساغلام مشتاق است؛ چرا که تیم نتایج خوبی کسب کرده و شرایط‌مان از نظر تاکتیکی و روحی و روانی رو به رشد است. باشگاه قطعاً لیست بازیکنان مورد نظر را از آقای ساغلام می‌گیرد؛ اما ابتدا باید قرارداد سرمربی تیم تمدید شود.

محمودی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در تراکتور رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما به عنوان نخستین باشگاه شهرستانی توانستیم با کمک مسئولان استانی مجوز حضور هوادارانمان در ورزشگاه را دریافت کنیم و به تازگی با انجام مکاتبات و کسب مجوزهای لازم، شرایط حضور هوادارانمان در تمرینات فراهم شده است.

وی با تأکید بر اینکه نامه‌ای مبنی بر بدون تماشاگر شدن بازی‌ها به باشگاه تراکتور ارسال نشده است، گفت: صرفاً سایت‌های ورزشی این خبر را منتشر کرده‌اند. هواداران یار دوازدهم ما هستند و به حضورشان نیاز داریم. باتوجه به اینکه هنوز نامه‌ای به باشگاه ارسال نشده، تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور با تأکید بر اینکه هواداران اصلی‌ترین قدرت ما هستند، مطرح کرد: قدرت تیم ما با حضور هواداران چندین برابر می‌شود و موفقیت‌های اخیر را مدیون حضور پرشور آنان در ورزشگاه هستیم. باشگاه تراکتور با همراهی شورای تأمین استان تمامی دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان لیگ را رعایت می‌کند و تکریم هواداران مدنظر ماست.

وی با بیان اینکه ارتباط تیم بزرگسالان با تیم‌های پایه بسیار خوب است، بیان کرد: امسال تیم‌های پایه عملکرد خوبی دارند و حدود ۱۰ بازیکن پایه در تیم برگسالان شرکت می‌کنند و این بازیکنان در صورت نیاز در اختیار تیم‌های پایه قرار می‌گیرند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد: جا دارد از مالک، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر کنم؛ چرا که در اختصاص هواپیمای چارتر، پرداخت درصد قراردادها و پاداش‌ها سنگ تمام گذاشتند و امید است این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد تا تراکتور در فصل آتی برای رده‌های بالای جدول بجنگد.