تراکتورسازی تبریز ۴-۱ ذوب آهن اصفهان/ موتور تراکتور سازی در نیمه دوم روشن شد
تراکتورسازی تبریز ۴-۱ ذوب آهن اصفهان/ موتور تراکتور سازی در نیمه دوم روشن شد

شاگردان محمد تقوی با عملکرد توفانی در نیمه دوم توانستند با نتیجه ۴ بر ۱ به برتری برسند.  به گزارش قلم پرس، تیم های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفته بودند که در پایان […]

شاگردان محمد تقوی با عملکرد توفانی در نیمه دوم توانستند با نتیجه ۴ بر ۱ به برتری برسند. 

به گزارش قلم پرس، تیم های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفته بودند که در پایان تیم میزبان نتیجه ۴ بر ۱ به برتری رسید.

گل های تیم تراکتورسازی توسط لی هری اروین (دقایق ۵۷، ۵۹ و ۶۴) و مسعود شجاعی در دقیقه ۷۵ و گل تیم تیم ذوب آهن اصفهان نیز توسط محسن مسلمان (دقیقه ۲۷) به ثمر رسید.

داور وسط: محمدحسین زاهدی فر کمک ها: بابک داوری و مهدی عالیقدر

ترکیب دو تیم:

تراکتورسازی تبریز

محسن فروزان، محمدرضا‌ مهدی‌زاده، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان‌حاج‌صفی، علی‌ طاهران ( از دقیقه ۵۳ – لی هری اروین)، مهدی‌ مهدی‌پور، یوکیا سوگیتا (از دقیقه ۸۵- حامد حسین علی زاده)، مسعود شجاعی، دانیال‌ اسماعیلی‌فر (از دقیقه ۷۳ – احسان پهلوان)، آنتونی‌ استوکس

سرمربی موقت: محمد تقوی

ذوب آهن اصفهان

رشید مظاهری، هادی محمدی، مسعود ابراهیم زاده، عارف غلامی (از دقیقه ۶۲ – وحید محمدزاده)، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، زبیر نیک نفس ( از دقیقه ۶۸ – ادی ارناندز)، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا ( از دقیقه ۶۸ محمدرضا عباسی)و ارسلان مطهری

سرمربی: امید نمازی

دقایق حساس: 

دقیقه ۳: کارت زرد داور به میلاد فخرالدینی

دقیقه ۱۸: شوت زیبای دانیال اسماعیلی فر از پشت محوطه جریمه تیم میهمان با واکنش خوب رشید مظاهری دفع شد.

دقیقه ۲۷: ( گل تیم ذوب آهن اصفهان) تیم میهمان با خطای بازیکن تراکتورسازی روی ارسال مطهری صاحب ضربه ایستگاهی شد. محسن مسلمان از طریق ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه توپ را پرقدرت ارسال کرد که گل به زیبایی به ثمر رسید.

دقیقه ۳۹: بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان توپ را از سمت راست زمین مسابقه به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که توپ با ضربه ماریون سیلوا از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: آنتونی استوکس توپ را در اختیار دانیال اسماعیلی فر قرار داده و این بازیکن پس از ورود به داخل محوطه جریمه تیم میهمان شوت زد که توپ به صورت خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: کارت زرد داور به رشید مظاهری از تیم ذوب آهن اصفهان

دقیقه ۵۶: (گل اول تیم تراکتورسازی تبریز) آنتونی استوکس در حرکت سریع توپ را از سمت راست زمین مسابقه به لی هری اروین در داخل محوطه جریمه و مقابل دروازه ارسال کرده و این بازیکن توانست از فاصله نزدیک گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۵۹: (گل دوم تراکتورسازی تبریز) آنتونی استوکس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود که رشید مظاهری با خروج اشتباه توپ را با ضربه سر به چند متر جلو تر ارسال کرد که توپ در اختیار لی هری اروین قرار گرفته و این بازیکن با استفاده از اشتباه دروازه بان ذوب آهن اصفهان توپ را با شوت محکم و زیبایی وارد دروازه خالی تیم میهمان کرد.

دقیقه ۶۴: (گل سوم تراکتورسازی تبریز) لی هری اروین صاحب توپ شد که شوت این بازیکن توسط رشید مظاهری برگشت داده شده و دوباره در اختیار بازیکن خارجی تراکتور سازی قرار گرفتت که هادی محمدی نتوانست مانع این بازیکن شود تا لی هری اروین توپ را از فاصله کمی وارد دروازه کند.

دقیقه ۷۵: (گل چهارم تراکتورسازی) احسان پهلوان پس از شوت بازیکن تراکتورسازی از پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده و در اختیار مسعود شجاعی قرار داد که کاپیتان تیم میزبان توانست با شوت زمینی و کم قدرت گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۲: محمدرضا حسینی در داخل محوطه جریمه با ارسال هم تیمی خود صاحب توپ شده بود که توپ با شوت بی دقت این بازیکن از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

اشکان دژاگه و علیرضا نقی زاده به دلیل مصدومیت و علی عبدالله زاده نیز به دلیل مسائل انضباطی قادر به همراهی تیشمان در این هفته از مسابقات لیگ برتر نبودند.

تا اواخر نیمه اول این دیدار هواداران تیم تراکتورسازی برای تماشای دیدار در حال ورود به ورزشگاه بودند.

در بین دو نیمه از مرتضی اسدی، کاپیتان پیشین تیم تراکتورسازی که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است از سوی این باشگاه تجلیل شد.

تماشای این دیدار از سوی باشگاه تراکتورسازی تبریز رایگان اعلام شده بود.

بیش از ۷۰ هزار نفر از هواداران تیم میزبان این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

یکی از هواداران تیم تراکتورسازی دچار مصدومیت شده بود که کنار زمین مسابقه انتقال پیدا کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

گفتنی است، تیم تراکتور سازی با این نتیجه در جدول رده بندی ۲۲ امتیازی شده و ذوب آهن اصفهان نیز ۱۱ امتیازی باقی ماند.