ترافیک سنگین در جاده های کشور
ترافیک سنگین در جاده های کشور

[ad_1] به گزارش قلم پرس – سرهنگ محبی در ارتباط با اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک صدا وسیما گفت: در محور‌های شمالی کشور از جمله محور هراز و آزاد راه تهران-شمال، ترافیک همچنان سنگین است. این مقام انتظامی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است […]

[ad_1]

به گزارش قلم پرس – سرهنگ محبی در ارتباط با اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک صدا وسیما گفت: در محور‌های شمالی کشور از جمله محور هراز و آزاد راه تهران-شمال، ترافیک همچنان سنگین است.

این مقام انتظامی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است و هم اکنون ترافیک سنگین را در مسیر جنوب به شمال این محور محدوده‌های دوراهی شهرستانک، نسا، سه راهی دیزین، سیاه بیشه و مرزن آباد و در آزادراه تهران – شمال حدفاصل انتهای تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر شاهد هستیم.

سرپرست پلیس راه کشورگفت: در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل مشا تا امامزاده هاشم، حدفاصل پلور تا شاهاندشت و محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده گزنک و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند و محدوده زیرآب آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار ترافیک سنگین است.

طبق اعلام سرپرست پلیس راه محور‌های آزادراه تهران – کرج محدوده پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا پل حصارک هم ترافیک سنگین دارند.

سرهنگ محبی در پایان گفت : محور‌های مواصلاتی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، قم، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی شاهدترافیک سنگین هستیم.

انتهای پیام/

[ad_2]