تراب محمدی: ۲۸ خرداد مردم آذربایجان حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد
تراب محمدی: ۲۸ خرداد مردم آذربایجان حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد
معاون هماهنگی شهرستان‌های ستاد آیت الله رئیسی دراستان آذربایجان‌شرقی گفت: بار دیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه آذربایجان با همیت و غیرت خود در ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

به گزارش قلم پرستراب محمدی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به تبریز به عنوان مهمترین سفر استانی ایشان گفت: آذربایجان از دیر باز کانون آگاهی بوده و مردم این خطه در طول ۴۳ سال انقلاب شکوهمند اسلامی منشأ خدمات و همیشه در صحنه و تاثیرگذار بوده‌اند.

وی افزود: آذربایجان دیار بزرگانی چون خیابانی، ثقه الاسلام، ستارخان و باقرخان و دلاور مردانی چون باکری‌ها، تجلایی‌ها، شفیع‌زاده‌ها ،علامه جعفری‌ها و…. بوده و در راه اعتلای وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه پیشتاز بوده‌اند.

معاون هماهنگی شهرستان‌های ستاد آیت الله رئیسی دراستان آذربایجان‌شرقی قیام تاریخی ۲۹ بهمن تبریز را تنها گوشه‌ای از جانفشانی مردم این خطه دانست گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند: در تبیین افتخارات مردم آذربایجان نخبه‌پروری در علم و هنر و سیاست و روحیه جریان‌سازی در تحولات تاریخی و سیاسی کشور دو ویژگی افتخار‌آمیز این دیار است.

محمدی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به تبریز گفت: آذربایجان در نظر آیت الله رئیسی مهم و شاخص بوده و از هر لحاظ از اهمیت بالایی برخوردار است و بدین دلیل به عنوان مقصد سفر ایشان انتخاب شده است.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و تحریم‌های خصمانه دشمنان در این برهه خاطر نشان کرد: بار دیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه آذربایجان با همیت و غیرت خود در ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

تراب محمدی ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور در این مراسم گفت‌: آیت الله رئیسی روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه ساعت ۱۹ عصر در استادیوم تختی‌(باغشمال  تبریز) با مردم شهید‌پرور آذربایجان دیدار خواهند داشت.