تداوم خدمات گسترده محله ای در شهرداری منطقه ۳
تداوم خدمات گسترده محله ای در شهرداری منطقه ۳

طرح گسترده خدمات محله ای به صورت منظم در جهت زیباسازی عمومی سطح حوزه از سوی شهرداری منطقه ۳ تبریز تداوم دارد. به گزارش قلم پرس، شهردار منطقه ۳ در بازدید میدانی از برخی محلات سطح حوزه این منطقه با اعلام این خبر گفت: بر اساس این طرح تلاش داریم با انجام ماموریت‌های محوله و […]



طرح گسترده خدمات محله ای به صورت منظم در جهت زیباسازی عمومی سطح حوزه از سوی شهرداری منطقه ۳ تبریز تداوم دارد.

به گزارش قلم پرس، شهردار منطقه ۳ در بازدید میدانی از برخی محلات سطح حوزه این منطقه با اعلام این خبر گفت: بر اساس این طرح تلاش داریم با انجام ماموریت‌های محوله و ارائه خدمات بهینه گام‌هایی در جهت توسعه شهری زیبا و آباد برداریم.
وی که از مناطقی چون محمد آباد، چهارراه بهشتی ، قطران، اسلامشهر و ۱۷ متری مارالان بازدید می کرد، تصریح کرد: ارایه فعالیت‌های خدماتی ارتباط مستقیمی با شهروندان منطقه داشته و هرگونه  کوتاهی در انجام وظایف محوله بر نارضایتی آنان اثر دارد.
وحیدکیا اظهار داشت: چشم انداز خدمات شهری رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات شهری در ابعاد کیفی و کمی بوده که در این راستا با تحقق تمامی طرح‌های عملیاتی و اجرائی که در نظر گرفته ایم، به یاری خداوند متعال می توانیم گام های مهمی در این راستا برداریم.
شهردار منطقه ۳ افزود: آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری کوچه ها و خیابان ها ، تعمیر و تعویض جداول فرسوده و بهبود وضعیت پیاده روها با کف سازی اصولی از جمله اقداماتی است که در محلات و معابر منطقه در حال اجراست.